لیزینگ

در میان لیزینگ ها، #ولساپا طی زمستان بیش از ۱۲۸میلیارد تومان سود ناخالص داشته، متوسط ۳فصل اخیر آن ۱۰۳میلیارد تومان بوده است. این رشد عمدتا از محل سود اقساط تقویت شده است.

#وایران رشد خوبی در کسب سود اقساط داشته لذا در کل ۹ماه ۲۹٫۴میلیارد تومان.سود ناخالص داشته اما در زمستان ۱۶٫۳میلیارد تومان.

#ولیز بر مدار زیان باقی مانده البته در زمستان مانند فصول قبلی، زیان با اهمیتی نساخته است.

#ولبهمن در زمستان فروش نقدی ۱۹۰میلیارد تومانی داشته، هرچند حاشیه سود کمتری دارد اما به ۴۴میلیارد تومان سود در این فصل رسیده حال آنکه کل ۹ماهه ۶۴میلیارد تومان بوده است لذا عملکرد بسیار خوبی است.

#ولملت در بخش سود اقساط همچون فصول قبل بود اما سایردرآمدها به اندازه فصول قبل محقق نشده لذا در مسیر سودآوری، صعودی عمل نکرده است.

#ولپارس تنها دو ماه از سال مالی را گذرانده و تقریبا مشابه سال قبل کار کرده است. این مساله برای #ولشرق و #ولصنم که ۳ماه از سال مالی را گذرانده اند نیز صادق است. به بیان دیگر تقریبا مشابه متوسط فصول سال قبلی بوده، طی زمستان کار کرده اند.

گزارشات سه ماهه و ۱۲ ماهه شرکت ها در جداول ذیل نشان داده شده است:

ولید هلالات

در میان لیزینگ ها، ولساپا طی زمستان بیش از ۱۲۸میلیارد تومان سود ناخالص داشته، متوسط ۳فصل اخیر آن ۱۰۳میلیارد تومان بوده است. این رشد عمدتا از محل سود اقساط تقویت شده است.

وایران رشد خوبی در کسب سود اقساط داشته لذا در کل ۹ماه ۲۹٫۴میلیارد تومان.سود ناخالص داشته اما در زمستان ۱۶٫۳میلیارد تومان.

ولیز بر مدار زیان باقی مانده البته در زمستان مانند فصول قبلی، زیان با اهمیتی نساخته است.

ولبهمن در زمستان فروش نقدی ۱۹۰میلیارد تومانی داشته، هرچند حاشیه سود کمتری دارد اما به ۴۴میلیارد تومان سود در این فصل رسیده حال آنکه کل ۹ماهه ۶۴میلیارد تومان بوده است لذا عملکرد بسیار خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *