فخاس

#فخاس، مجتمع فولاد خراسان امروز ۵٫۰۱۶ تن محصول سبد میلگرد در بورس کالا با قیمت ۱۱۵٫۰۲۸ریال عرضه کرد. قیمت پایه عرضه امروز نسبت به هفته قبل ۱٫۷۵ درصد افزایش داشته است. در سمت تقاضا رقابت صورت گرفت، بالاترین قیمت تقاضا ۱۱۶٫۹۶۹ ریال و میانگین قیمت معاملات ۱۱۶٫۱۵۸ ریال است.

شکبیر

#شکبیر به طور کلی در ماه های اخیر عالی بوده سهمی که در اسفند ۱۸۷۰۴ میلیارد ریال بهمن ۱۸۱۶۶ و در دی ۱۶۳۹۸ میلیارد ریل فروش داشته است
۱۲ماهه به به فروش ۱۵۷۵۴۱ میلیارد ریالی رسیده است .مدت مشابه قبل ۷۴۲۸۷ میلیارد ریال بود

همراه

#همراه اول در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی ۲۵۰۳ ریال و در سود اصلی ۲۱۸۷ ریال سود محقق کرده است

ساوه

افزایش ۳۵ درصدی سیمان سفید فله داخلی و انواع سیمان سفید داخلی پاکتی نسبت به قیمت اعلامی انجمن در آبان ماه ۱۳۹۹

شیران

#شیران ۲۰۰۰ ریال تقسیم کرد

رتاپ

#رتاپ با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-99A-095 مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳,۶۴۳,۴۰۸ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۱,۱۱۲,۹۹۳,۸۸۶ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۸۶,۲۷۴,۱۱۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

بتا سهم

#کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

قیمت پایه عرضه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *