نخستین جلسه ی مشترک اعضای کنسرسیوم بانکی با مدیران ارشد گروه شرکتهای پدیده در سال جدید برگزار شد

🎤به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده در این جلسه ورودی مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده، ضمن قدردانی از همراهی نمایندگان بانکها از رونق بیش از پیش پروژه پدیده با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در سال جاری خبر داد.
🔹وی افزود: تمام سعی بر آن است در سال جدید بهره برداری حداکثری از پروژه های نیمه تمام پدیده صورت پذیرفته و با این اقدام بتوانیم اعتماد عمومی را مجدد جلب و جذب نماییم.

🔹مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده اظهار امیدواری کرد: بزودی با اعلام زمان بهره برداری از پروژه های پر اهمیت و نیمه تمام پدیده سعی خواهیم کرد با قوای تمام تعهدات اعلام شده را اجرایی نماییم و بدینوسیله امکان جذب سرمایه گذار در سایر ظرفیتهای پدیده فراهم شود.
🔹مهندس کوهی مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز نیز در این جلسه ضمن گزارش اقدامات اخیر در حوزه عمرانی اعلام کرد: بنا به بررسی های صورت پذیرفته اولویت عمرانی در پروژه پدیده تکمیل و بهره برداری از پارت ۴ پروژه آپارتمان های میان مرتبه(لورایز) در دستور کار قرار گرفته است.

🔹مهندس کوهی افزود:

امیدواریم با همراهی و اختصاص اعتبار کنسرسیوم بانکی اعتبار لازم تزریق و پروژه های عمرانی به خصوص لورایز، تکمیل و رونق دوباره یابد.

🔹مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان در ادامه با اشاره به ایجاد زمینه لازم جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه های عمرانی افزود: هم اکنون این مهم نیز اولویت‌ شرکت پدیده محسوب می‌شود.

🔹مهندس کوهی تصریح کرد: حل مشکلات زیر ساختی به منظور ایجاد انگیزه کافی جهت سرمایه گزاری بخش خصوصی، اهمیت ویژه ای در اقدامات سال جاری خواهد داشت.

🔹در پایان این جلسه اعضای کنسرسیوم بانکی از مرکز بزرگ گردشگری و خرید پدیده بازدید داشتند.

اخبار بورس

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *