تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت یونی سواپ

موفق نبودن خریداران در تثبیت قیمت یونی سواپ در بالای سطح ۳۵.۲۰ دلار می‌تواند عامل ریزش قیمت در ۱۸ آوریل باشد. قیمت به زیر هر دو میانگین متحرک حرکت کرده و کف ۲۶.۹۷ دلاری خود را دیده است. به‌هرحال خریداران با قدرت در ریزش‌ها به بازار ورود کرده‌اند؛ این امر از فتیله بلند کندل روزانه قابل‌مشاهده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)

روند بازیابی قیمت به مقاومت دینامیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۳۲.۲۴ دلار برخورد کرده است. این امر نشان‌دهنده این است که گاوهای بازار در امواج بازیابی قیمت تا این میانگین به بازار ورود می‌کنند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که احتمال تغییر احساسات بازار وجود دارد. با تثبیت قیمت در زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۳۰.۶۶ دلار، احتمال افزایش فشار فروش و ریزش تا حمایت کلیدی ۲۵.۵۲ دلار وجود دارد.

جهش قوی قیمت از این سطح بیان‌گر ورود جریان ورود خریداران به بازار در ریزش‌ها است. این امر توانایی محصور کردن آن را به‌مدت چند روز بین دو سطح ۲۵.۵۲ و ۳۸ دلار را خواهد داشت. به هر حال هرگونه بریک اوت به زیر ۲۵.۵۲ دلار می‌تواند به ادامه ریزش قیمت تا ۲۰ دلار منتهی شود. این دیدگاه نزولی با حرکت و تثبیت قیمت در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۳۲.۲۴ – ۳۸
  • حمایت‌ها: ۳۰.۶۶ – ۲۵.۵۲ – ۲۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارزدیجیتال  #یونی-سواپ

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *