تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات در ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) سقف تاریخی جدیدی در ۴۸.۳۶ دلار به ثبت رسانده است، اما موفق به تثبیت جایگاه خود در سطوح بالاتر نشده است. فتیله بلند کندل قیمت نشان‌دهنده جریان ذخیره سود در این سقف بوده که در نهایت آن را به زیر ۴۲.۲۸ دلار کشیده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)

فشار فروش طی روز معاملاتی بعدی ادامه یافته و قیمت به زیر میانگین‌های متحرک و تا کف روزانه ۳۲ دلار حرکت کرده است. اگرچه قیمت با قدرت موج اصلاحی خود را بازیابی کرده است، اما خریداران همچنان در تلاش برای تثبیت آن در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۳۷.۴۵ هستند.

این امر نشان‌دهنده ورود فروشندگان به بازار در امواج بازیابی قیمت است. اگر این گروه موفق به پایین آوردن قیمت به زیر ۳۲ دلار شوند، احتمال ادامه ریزش آن تا ۲۶.۵۰ دلار وجود خواهد داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) به سمت پایین در حال چرخش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در زیر سطح ۴۰ قرار دارد. این عوامل برتری فروشندگان را می‌رساند.

این دیدگاه نزولی با حرکت قیمت به بالای مقاومت ۴۲.۲۸ دلار منتفی خواهد شد و بریک اوت به بالای این سطح می‌تواند آغازگر مسیر صعود تا ۴۸.۳۶ دلار باشد.

  • مقاومت‌ها: ۳۷.۴۵ – ۴۲.۲۸ – ۴۸.۳۶
  • حمایت‌ها: ۳۲ – ۲۶.۵۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارزدیجیتال  #پولکادات

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *