کگل

۶،۹۹۶ تن سبد میلگرد مخلوط جهان فولاد سیرجان در قیمت ۱۲۳،۱۹۶ ریال عرضه و ۳،۰۱۴ تن آن تا قیمت ۱۲۳،۵۵۹ ریال رقابت شد که ۰٫۴% بالاتر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۱ اردیبهشت می باشد.

وپارس

#وپارس به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران (عدم رعایت الزامات ماده ۳۸دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۹ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

افزایش سرمایه #امید

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهينه نمودن ساختار سرمايه و همچنين پوشش ريسک ناشي از انتظارات افزايشي نرخ بهره که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

وامید

#وامید با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-225 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۶,۹۷۹,۷۴۲ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۱۱,۹۷۹,۷۴۲ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

#های_وب و شفاف سازی

به اطلاع سهامداران محترم مي رساند، پيرو انتشار گزارش عملکرد فروش فروردين ماه سال جاري و اصلاحيه اسفند سال ۱۳۹۹، به اطلاع مي رساند که مبلغ علي الحساب تعديل قرارداد شماره ۱۰۵۸۷، موضوع بخشنامه شماره ۹۹/۵۶۶۵۳۹ از سوي سازمان برنامه و بودجه دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشي از افزايش قيمت ارز در پيمان هاي ريالي فاقد تعديل (نوبت سوم)، در درآمدهاي اسفند ۱۳۹۹ به مبلغ ۳۶۵٫۹۸۳ ميليون ريال و در درآمدهاي فروردين ۱۴۰۰ به مبلغ ۱٫۴۹۲٫۶۶۵ ميليون ريال جمعاً به مبلغ ۱٫۸۵۸٫۶۴۸ ميليون ريال در حساب ها منظور گرديده است. بديهي است اين مبالغ به صورت علي الحساب بوده و مبلغ قطعي پس از مشخص شدن شاخص هاي سه ماهه سوم و چهارم سال ۱۳۹۹ با کارفرماي محترم نهايي و در حساب ها منظور مي گردد.

#های_وب فروردین را با عدد فروش خاص و خوب ۲۲۱۱ میلیارد ریالی آغاز کرده است کل سال قبل ۱۷۱۸۵ میلیارد ریال بود .در توضیح اورده است درآمدهای فروردین سالجاری عمدتا مربوط به قرارداد شماره ۱۰۵۸۷ به استناد بخشنامه شماره ۹۹/۵۶۶۵۳۹ از سوي سازمان برنامه و بودجه با موضوع دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان هاي ریالی فاقد تعدیل(نوبت سوم) می باشد. مبلغ تعدیل ۱،۴۹۲،۶۶۵ میلیون ریال و به صورت علی الحساب بوده و پس نهایی شدن شاخص های سه ماهه سوم و چهارم سال ۱۳۹۹ مبلغ به صورت قطعی اعلام خواهد شد.

فایرا

#فایرا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-95A-138 مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۱۹۷,۸۳۱ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۶۲۹,۷۴۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۴۳۱۹۰۹ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

پارس

#پارس انتشار اوراق اختیار فروش تبعی به تعداد ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ سهم و اعمال ضریب قیمت ۱/۲۲ برای سال بعد

افق

#افق در فروردین ۱۴۰۸۰ میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه قبل ۸۳۴۷ میلیارد ریال بوده است

توریل

#توریل در فروردین با عدد ۱۱۴۱ میلیارد ریالی مواجه شده و عدد خوبی است کل سال قبل ۹۴۰۱ میلیارد ریال است

قرن

#قرن فروردین کمی کمتر فروخت و ۷۷۱ میلیارد ریال فروش داشت اسفند این عدد ۲۱۵۵ میلیارد ریال بود

کی بی سی

#کی_بی_سی فروردین را با فروش ۱۹۸ میلیارد ریالی اغاز کرد و ۴ ماهه عدد فروش ۱۳۷۹ میلیارد ریال است کل سال قبل ۴۰۴۹ میلیارد ریال بود

کترام

#کترام فروش سال جدید را در فروردین با فروش ۷۱ میلیارد ریالی اغاز کرده است

بتا سهم

#کدال_نگر

 

قیمت پایانی / قیمت پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *