تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین ۲۵ آوریل تا کف ۴۶,۹۸۵ دلاری پایین رفت، اما فروشندگان نتوانستند این موقعیت را تثبیت کنند؛ این یعنی خریداران موفق شدند تا در سطوح پایین‌تر، بیت کوین انباشت کنند. افزایش شدید در حجم خریدها باعث شد تا قیمت بیت کوین امروز به بالای ۵۰,۴۶۰ دلار برسد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت)
شیب روبه‌پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (خط آبی در سطح ۵۵,۳۸۵ دلار) و شاخص قدرت نسبی در محدوده ۴۵، نشان می‌دهد که فروشندگان همچنان کنترل بیشتری نسبت به خریداران بازار دارند. انتظار می‌رود فروشندگان در ناحیه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، با قدرت ظاهر شوند و از آن دفاع کنند.

اگر قیمت از میانگین نمایی ۲۰ روزه به‌سمت پایین تغییر جهت دهد، نشان‌دهنده آن است که احساسات بازار همچنان نزولی است و معامله‌گران در جهش‌های قیمت، اقدام به فروش می‌کنند. در این صورت، فروشندگان سعی می‌کنند تا قیمت را تا زیر ۴۶,۹۸۵ بکشانند و اصلاح را تا ۴۳,۰۰۶ ادامه دهند.

در سوی دیگر، اگر خریداران قافله را در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نبازند، نشان‌دهنده آن است که معامله‌گران همچنان برای رساندن قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر، اقدام به خرید می‌کنند. شکستن میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶,۹۰۳)، ممکن است راه را برای جهش بیشتر به ۶۱,۸۲۵ دلار باز کند.

  • مقاومت‌ها: ۵۵,۳۸۵ – ۵۶,۹۰۳ – ۶۱,۸۲۵
  • حمایت‌ها: ۵۰,۴۶۰ – ۴۶,۹۸۵ – ۴۳,۰۰۶

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارز_دیجیتال  #بیت_کوین

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *