تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین در حال تشکیل یک مثلث متقارن است که معمولاً به‌عنوان یک الگوی تداوم روند شناخته می‌شود. در حال حاضر خریداران بازار تلاش خواهند کرد تا قیمت را تا ضلع مقاومت مثلث افزایش دهند.

داده‌های پلتفرم معاملاتی ورتکس (VORTECS) ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) دورنمای قیمت بایننس کوین را صعودی نشان می‌داد.

داده‌های نمودار هفت روزه بالا نشان می‌دهد که همزمان با رسیدن قیمت بایننس کوین به محدوده ۵۰۰.۸۶، شاخص ورتکس هم به ناحیه سبز رنگ وارد شد.

با وجود اینکه دیروز شاهد رسیدن قیمت بایننس کوین به ۴۸۳ دلار بودیم، ولی همچنان شاخص ورتکس در ناحیه سبز وجود. شایان ذکر است که جهش بایننس کوین به ۵۴۵ دلار در روز گذشته، تا حد زیادی اعتبار داده‌های ورتکس را تأیید کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت)

اگر خریداران بتوانند قیمت را تا بالای الگوی مثلث افزایش دهند، به احتمال زیاد شاهد از سر گیری روند صعودی خواهیم بود. در این مرحله، هدف رسیدن به ۸۰۸ دلار خواهد بود. رفته‌رفته شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸۹) دلار به‌سمت صعودی‌شدن پیش می‌رود و شاخص قدرت نسبی بالای ۵۹ قرار دارد؛ این موضوع بیانگر آن است که خریداران در بازار دست بالاتری از فروشندگان دارند.

این در حالی است که در صورت تغییر روند و کاهش قیمت به ضلع حمایتی مثلث، بایننس کوین ممکن است تا ۳۴۸ دلار پایین برود؛ به‌عبارت دیگر، مثلث متقارن مانند یک نقطه عطف برای قیمت عمل می‌کند.

  • مقاومت‌: ۸۰۸
  • حمایت‌: ۴۸۹ – ۳۴۸

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارز_دیجیتال  #بایننس_کوین

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *