بخش ۱۱: واگرایی ها

معنی واگرایی :

-واگرایی به معنی جداشدن و دور شدن هست .

-واگرایی در انتها ی روند مشاهده میشود وبه معنی اتمام روند میباشد .

– هر چه تایم فریم بزرگتری واگرایی دیده شود اعتبار بیشتری دارد .

-از این ابزار به تنهایی استفاده نکنید ، سعی کنید با فیبوناچی یا حمایت و مقاومت ترکیب کنید .

 

 

بخش قبلی: اندیکاتورها + حجم معاملات 

 

بخش بعدی: توصیه به معامله گران: وابستگی ذهنی

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش تحلیل تکنیکال به زبان ساده با علیرضا کریمیان 

 

اصول و مبانی تحلیل تکنیکال و استراتژی های معاملاتی ساده مطالبی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می شود که برای فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس تهران یا ارز رمزها شده بسیار کاربردی می باشد(فراچارت)

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #شاخص   #تحلیل_تکنیکال  #واگرایی

 

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *