بخش ۱۳ : آشنایی با بازارهای مالی : بورس اوراق بهادار تهران

بازار بورس

  • هدف : جمع آوری سرمایه ای خرد برای کارهای کلان اقتصادی
  • بازار بورس هر کشور نماینده اقتصاد آن کشور است .
  • بازار بورس محدودیت نوسانی دارد هرروز نهایتا مثبت و منفی ۵ درصد خواهد شد .
  • ساعت کاری بازار بورس ک۸:۳۰ الی ۹:۰۰ سفارش گذاشته میشه ، ۹:۰۰الی ۱۲:۳۰ معاملات انجام میشود .
  • کارگزاری واسط بین افراد و سازمان بورس ، برای فعالیت باید یک حساب معاملاتی داشته باشید ، کارگزاری های معتبر ، مفید ، آگاه ، آبان ، فارابی و …

 

بخش قبلی : توصیه به معامله گران: وابستگی ذهنی

 

بخش بعدی : آشنایی با بازارهای مالی: کریپتوکارنسی ها

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش تحلیل تکنیکال به زبان ساده با علیرضا کریمیان 

 

اصول و مبانی تحلیل تکنیکال و استراتژی های معاملاتی ساده مطالبی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می شود که برای فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس تهران یا ارز رمزها شده بسیار کاربردی می باشد(فراچارت)

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #شاخص   #تحلیل_تکنیکال  #بازارهای_مالی

 

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *