سود انباشته

فولاد

#فولاد به مجمع می رود
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-241 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ، جلسۀ هیئت‌ مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۸۳,۵۵۳,۷۳۸ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۴۴۶,۲۶۲ میلیون ریال ، ) ، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ برگزار خواهد گردید.

فجوش

#فجوش گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۰,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۶۲,۱۶۶,۳۷۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور افزايش سرمايه دارائي هاي ثابت (زمين ) که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است

اتکائی

#اتکایی به استناد مـاده ۲ مکرر ۳ دستورالعمـل اجرایی افشـای اطلاعـات شرکت‌های ثبت شـده نزد سـازمان بورس و اوراق بهادار به استـحضار می‌رسـاند: همانگونه که در یادداشت های پیوست صورت های مالی برای دوره مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ منتشره این شرکت نیز افشاء شده است این شرکت با توجه به مفاد بند ۲ بخشنامه ۹۹/۵۰۰/۱۱۵۶۳۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ بیـمه مرکـزی جمهوری اسـلامی ایران به شـرکت های بیــمه، آن بخش از اقلام پولی ارزی خود را که برای آن نرخ قابل دسترس وجود ندارد مطابق بخشـنامه‌ ۹۹/۲۲۷۱۲۶ مورخ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ بانک مرکزی و تغییرات بعدی آن تسعیر می نماید.

بانک مرکزی در بخشـنامه اخیـر خود به شـماره ۳۷۸۷۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ نرخ جدیـد تسـعیر ارز در پایان سـال ۱۳۹۹ برای هر دلار و یورو را به ترتیب از ۹۰،۰۰۰ و ۱۰۲،۰۰۰ ریال قبلی به ۱۵۹،۰۰۰ ریـال و ۱۹۰،۰۰۰ ریـال افزایش داده است. لـذا با توجـه به مراتـب فوق و لحاظ وضـعیت ارزی این شـرکت که حدوداً معادل ۲۵ میلیون دلار مثبت برآورد می شود تسعیر اقلام پولی با نرخ های جدید ، برای این شرکت اثر درآمدی خواهد داشت. لیکن آثار دقیق و کامل آن با توجه به تعهـدات ارزی احتمالی در بخش بیمه ای ، منـوط به تکمیـل فرآینـد تهیـه صورت‌های مالـی خواهـد بود.

میدکو

۱۰،۰۰۰ تن شمش بلوم فولاد سیرجان ایرانیان در قیمت ۱۱۷،۳۳۵ ریال عرضه و ۲،۰۰۰ تن آن تا قیمت ۱۱۷،۴۰۹ ریال رقابت شد که ۰٫۶۵% پایین تر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۷ اردیبهشت می باشد.

ودی

مجوز افزایش سرمایه ۱۴۳% بیمه #ودی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد

فخوز

۲۰،۰۰۰ تن شمش بلوم فولاد خوزستان در قیمت ۱۱۷،۳۳۵ ریال عرضه و ۲۰،۰۰۰ تن معامله با همان قیمت پایه صورت گرفت که ۲٫۴% پایین تر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۱۳ اردیبهشت می باشد.همفکران

صبا

مهم برای #صبا بدینوسیله به استحضار میرساند بر اساس اطلاعیه درج به شماره ۲۶۹۹ /پ/ ۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ شرکت سرمایه گذاري هامون صبا (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ بعنوان دویست و چهل و پنجمین نماد معاملاتی (هفتاد و سومین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ هاي فرابورس ایران درج گردید.

کگل

۸،۰۰۰ تن شمش بلوم جهان فولاد سیرجان در قیمت ۱۱۷،۳۳۵ ریال عرضه و ۳،۰۰۰ تن معامله با همان قیمت پایه معامله شد که ۱٫۶% پایین تر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۱۳ اردیبهشت می باشد.

کچاد

۱۰،۰۰۰ تن شمش بلوم چادرملو در قیمت ۱۱۷،۳۳۵ ریال عرضه و ۲،۰۰۰ تن آن تا قیمت ۱۱۹،۱۵۹ ریال رقابت شد که ۰٫۳% پایین تر از قیمت پایانی عرضه قبل در تاریخ ۱۳ اردیبهشت می باشد.
در جریان معاملات امروز ۱۰،۰۰۰ تن شمش با میانگین قیمتی ۱۱۸،۳۰۳ ریال مچ شد.

دشیمی

#دشیمی با سرمایه قدیم ۲۹۸۱ و با سرمایه جدید ۱۶۷۰ ریال سود محقق کرده است

قرن

#قرن با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-99A-235 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان ولي عصر، کوچه ساعي يکم، پلاک ۱، طبقه ۱ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

سخوز

#سخوز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شهيد مطهري بعد از چهارراه قائم مقام فراهاني .پلاک ۳۳۴ .سالن اجتماعات شرکت بازرسي کالاي تجاري ايران برگزار میگردد

مداران

#مداران جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان استاد نجات الهي، چهارراه لباف، شماره ۱۶۴ ، ساختمان مرکزي شرکت داده پردازي ايران برگزار میگردد

خاور

#خاور فروش ۰۰۰ر۳۲۴ر۸۶۵ر۲ سهم معادل ۷۷درصد از سهام شرکت تولیدموتورهای دیزل ایران (ایدم) و ۱۵۲ر۲۱۲ر۱ سهم معادل ۴۹درصد از سهام شرکت مهندسی و تامین قطعات ایران خودرودیزل (اپکو)جمعا بمبلغ ۲۱۸ر۵۰۳ر۲۱ میلیون ریال درآمد فروش و ۴۸۸ر۷۸۵ر۲۰ میلیون ریال سود حاصل از فروش بوده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

سود انباشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *