محصول ۴ شرکت سیمانی در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد؛
شمارش معکوس برای خروج سیمان از نظام قیمت‌گذاری

🔹به نظر می‌رسد پس از سنگ آهن و سایر محصولات معدنی که در هفته های گذشته تابلوی معاملات بورس کالا را پربار تر کرده اند، این بار روند اصلاح قیمتی و خروج از نظام قیمت گذاری به سیمان رسیده است؛ پس از پذیرش شرکت سیمان فارس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه به عنوان نخستین پذیرش امسال، مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران از پذیرش محصول چهار شرکت سیمانی دیگر خبر می دهد تا شمارش معکوس برای خروج این صنعت از نظام قیمت گذاری آغاز شود.

🔹مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش محصول سیمان شرکت های سیمان خزر، سیمان خاش، صنایع سیمان غرب و سیمان قائن در بازار اصلی این بورس خبر داد که سرعت گرفتن پذیرش محصول شرکت های سیمانی نشان می دهد به زودی شاهد عرضه متمرکز سیمان در بورس کالا خواهیم بود. ورود سیمان به بورس کالا به معنای کشف قیمت براساس عرضه و تقاضاست تا از این پس شرکت ها بتوانند بدون دخالت های غیرمنطقی در روند قیمت و البته در روند شفاف و کاملا قابل رصد و نظارت شده به فروش محصولاتشان بپردازند و برای تولید آینده و صادرات برنامه ریزی کنند.

🔹 به عقیده تولیدکنندگان سیمان، راهکار حل گرانی سیمان و شفاف شدن تولید و عرضه سیمان در بازار، عرضه آن در بورس کالاست و وقتی سیمان وارد بورس کالا می شود از قیمت گذاری خارج شده و سازوکار شفافی را پیدا خواهد کرد.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *