بخش سیزدهم: اندیکاتور ها (دسته بندی اندیکاتورها / اندیکاتورهای تاخیری و پیشرو / دسته بندی اندیکاتور های بر اساس اطلاعاتی که به نمایش قرار‌ می دهند / مفهوم شتاب / مفهوم نوسان / اوسیلاتور ها / RSI / MACD)

اندیکاتورها

اندیکاتورها در واقع ابزارهای تکنیکی هستند که با استفاده از محاسبات ریاضی بر روی قیمت های  گذشته اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار می دهند …

 

 

 

بخش قبلی: تئوری امواج الیوت (مقدمه ای بر تئوری امواج الیوت / انواع ساختارها / ساختارهای شتابدار و قوانین مربوط به آن / ساختارهای اصلاحی و قوانین مربوط به آن / ساختارهای شتابدار ترمینال / مفهوم کوتاه شدگی و موج پنجم ناقص / زیگزاگ ها / فلت ها / مثلث ها / ترکیبی ها)

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش تحلیل تکنیکال توسط مسعود فتوحی

 

تحلیل تکنیکال به بررسی رفتار قیمت در آینده با استفاده از نمودار گذشته می پردازد. در اصل با استفاده از شواهد و ابزارهای موجود گرایش احتمالی قیمت در آینده را بررسی می کنیم. تحلیل تکنیکال در کنار سایر روش های معامله گری از جمله فاندامنتال یا بررسی جریان سفارشات (تابلوخوانی) می تواند این اینده قیمتی را برای شما روشن تر و دقیق تر کند.

اندیکاتور ها (دسته بندی اندیکاتورها / اندیکاتورهای تاخیری و پیشرو / دسته بندی اندیکاتور های بر اساس اطلاعاتی که به نمایش قرار‌ می دهند / مفهوم شتاب / مفهوم نوسان / اوسیلاتور ها / RSI / MACD)

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

#بورس   #تحلیل_تکنیکال   #اندیکاتورها

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *