بخش چهارم: الگو های تکنیکالی ( الگوی سقف دوقلو و سه قلو / الگوی کف دوقلو و سه قلو / نظریه توماس بولکوفسکی )

در صورتی که در یک روند کف ها و سقف ها بالا بروند با روند صعودی مواجه هستند. همچنین اگر با یک روند کف ها و سقف ها پایین بیایند با روند نزولی مواجه هستند. یکی از کف ها و سقف ها برای ادامه روند کافیست.

 

 

 

بخش قبلی : تمرین آموخته ها

 

بخش بعدی : الگو های تکنیکالی (الگوی سر و شانه / الگوی سر و شانه معکوس / الگوی مثلث متقارن)

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش تحلیل تکنیکال توسط آمین رضایی

 

یکی از پیشگامان ارتقا دهنده علم تکنیکال را میتوان “چارلز داو” شناخت. چارلز داو در سال ۱۸۸۲ به همراه ادوارد جونز شرکت “داو-جونز” را تاسیس کردند که بعد ها نیز شاخص و نظریه داو جونز را ارائه دادند. تحلیلگران بازار متوجه این شده بودند که با ثبت قیمت ها به مرور زمان و دنبال کردن الگو های قیمتی می توانند آینده بازار را حدس بزنند. از انواع این الگو ها میتوان به کف و سقف دوقلو اشاره کرد که توسط چارلز داو نام گذاری شده بودند. در این مجموعه ۱۰ قسمتی سعی داریم تا حدودی کامل به معرفی تکنیکال مقدماتی در بازار بورس ایران بپردازیم.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #تحلیل_تکنیکال     #الگوهای_تکنیکالی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. الگوی سقف دوقلو و سه قلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *