خاهن

#خاهن هم سرمایه را ثبت کرد. با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-231 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۷۳۹,۹۳۴ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۱۰۲,۹۸۹ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۶۳۶۳۰۵۵ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

تنوین

تقسیم سود ۸۴ریالی تنوین
تقسیم سود پیشنهادی هیئت مدیره ۸۴ریال بود که در نهایت با توجه به برنامه افزایش سرمایه، همین رقم که ۱۰ درصد سود است، تقسیم شد.

به گزارش همفکران برنامه هیئت مدیره این است که مابقی سود را در سود انباشته برای افزایش سرمایه نگاه دارد که مقدمات کار انجام شده است و به زودی مجمع آن برگزار خواهد شد.

برکت

گروه صنايع شفا فارمد از زیر مجموعه های #برکت در ۱۲ماهه به سود ۲۹۳ میلیارد ریالی رسیده است

فولاژ

#فولاژ ثبت کرد بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

حفاری

#حفاری در فروردین ۱۰۰۷ میلیارد ریال و اردیبهشت ۱۱۳۳ میلیارد ریال درامد داشته است .مجموع ۲ ماهه ۲۴۰۴ میلیارد ریال است .

شکربن

#شکربن در ۱۲ماهه تلفیقی حسابرسی شده به سود ۸۱۵۸ ریالی و در سود اصلی به عدد ۶۱۴۸ ریالی رسیده است.

وخارزم

#وخارزم هم شفاف سازی کرد
ابلاغ مصوبه اصلاح ضوابط بازار برق در خصوص افزایش سقف نرخ انرژی و کاهش قیمت نرخ نیروگاهی

بتا سهم

#کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. تجدید ارزیابی دارایی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *