تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت یونی سواپ

یونی سواپ در یک روند نزولی قرار دارد، ولی خریداران در تلاش هستند تا اوج قیمت بالاتری در ۲۱.۵ دلار ثبت کنند. رو یکشنبه قیمت یونی سواپ از حمایت خود جهش کرد و حالا خریداران به دنبال آن هستند تا این ارز دیجیتال را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۲۸.۲۷ دلار برسانند. پس از این سطح، هدف بعدی خریداران ۳۰ دلار خواهد بود.

نمودار قیمت یونی سواپ

در صورت موفقیت آنها، می‌توان گفت که روند نزولی در کوتاه‌مدت به پایان رسیده است. پس از آن این احتمال وجود دارد که شاهد رالی تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۳۳.۹۴ دلار باشیم. این ناحیه ممکن است با مقاومت سختی همراه شود، اما شکستن این مقاومت می‌تواند به جهش تا ۳۸.۱۵ دلار منجر شود.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیبی رو به پایین دارد که نشان می‌دهد فروشندگان قدرتمندتر از خریداران عمل می‌کنند، اما شاخص قدرت نسبی در بالای ۴۴ دارد است که بیانگر قصد خریداران برای به کامبک است.

در صورتی که قیمت یونی سواپ از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند و به زیر ۲۱.۵ دلار برسد، این تحلیل صعودی از درجه اعتبار ساقط خواهد بود. چنین نوساناتی می‌تواند به سقوط تا زیر کف ۲۳ مه در ۱۳.۰۴ دلار منجر شود.

  • مقاومت‌ها: ۲۸.۲۷ – ۳۰ – ۳۳.۹۴ – ۳۸.۱۵
  • حمایت‌ها: ۲۱.۵ – ۱۳.۰۴

منبع: ارز دیجیتال

#ارز  #ارز_دیجیتال  #یونی-سواپ

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *