شاید مهمترین سوال های مدیریت سبد را می توان در دو سوال زیر خلاصه نمود:

۱) چه دارایی را برای سرمایه گذاری در سبد خود انتخاب کنم؟
۲) به هر یک از دارایی هایی که انتخاب شدند، چند درصد از سرمایه خود را تخصیص بدهم؟

در بازار های مالی سنتی مانند بازار سهام چگونگی تشکیل سبد دارایی و همچنین فرآیند مدیریت آن هم در ادبیات تئوری و هم در بعد عمل مورد بحث قرار گرفته است.

امروزه بازار رمز ارزها یکی از گزینه های سرمایه گذاری برای شرکت های معتبر سرمایه گذاری و فعالین مالی حرفه ای در جهان است. بیت کوین و آلت کوین ها ثابت کردند با وجود نوسانات قیمتی بالا خود می توانند سهم به سزایی در افزایش بازدهی و مدیریت ریسک سبد سرمایه گذاران ایفا کنند.

حال سوال اینجاست، در صورتی که شما قصد سرمایه گذاری، تشکیل و مدیریت سبد در بازار رمز ارزها (CryptoCurrencies) داشته باشید باید از همان ابزارها و رویکردها مرسوم در بازار سهام استفاده کنید یا خیر؟

این ویدئو های آموزشی، با مقدمه و مروری بر فلسفه تشکیل و مدیریت پرتفو در بازارهای مالی، به سراغ چالش ها و تفاوت های مدیریت سبد در بازار رمز ارزها می رود.

 

 

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

فراچارت

#ارز_دیجیتال   #رمز_ارزها   #سبد_سرمایه_گذاری

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *