بخش ششم : سه کندلی های صعودی و نزولی / الگوی سه سرباز سفید پوش (Three White Soldiers) / الگوی سه کلاغ سیاه پوش (Three Black Crows) / الگوی ستاره صبحگاهی (Morning Star) / الگوی ستاره دوجی صبحگاهی (Morning Doji Star) / الگوی کودک رها شده صعودی(Abandoned Baby)  / الگوی ستاره شامگاهی (Evening Star) / الگوی ستاره دوجی شامگاهی(Evening Doji Star) / الگوی کودک رها شده نزولی (Abandoned Baby)

 

الگوی سه سرباز سفید پوش یک الگوی بازگشتی صعودی یا ادامه دهنده میتواند باشد. این الگو دارای مشخصه های زیر میباشد :

– از سه کندل پشت سر هم تشکیل شده است .

– سه کندل دارای بدنه کشیده سفید و روند صعودی می باشد به طوریکه باز شدن و بسته شدن هر کندل از کندل ما قبل آن بالاتر می باشد .

– معمولا ارتفاع بدنه کندل ها باید رفته رفته بزرگتر و یا حداقل نسبت به کندل قبل خود ثابت باشد .

 

 

 

بخش قبلی : دو کندلی های صعودی و نزولی / الگوی پوشای صعودی(Bullish Engulfing) / الگوی پوشای نزولی(Bearish Engulfing) / هارامی صعودی (Bullish Harami) / هارامی نزولی (Bearish Harami) / الگوی ابر سیاه پوشاننده (Dark Cloud Cover) / قیچی پایینی(Tweezers Bottom) / قیچی بالایی (Tweezers Top)

 

بخش بعدی : امواج / تعریف روند / پیوت چیست؟ / انواع پیوت ها / راه های تشخیص پیوت های ماژور / مثال های کاربردی

 

مشاهده همه ویدئوهای آموزش جامع تحلیل تکنیکال با محسن قاسمی

 

تحلیل تکنیکال به بررسی رفتار قیمت در آینده با استفاده از نمودار گذشته می پردازد. در اصل با استفاده از شواهد و ابزارهای موجود گرایش احتمالی قیمت در آینده را بررسی می کنیم. تحلیل تکـنیکال در کنار سایر روش های معامله گری از جمله فاندامنتال یا بررسی جریان سفارشات (تابلوخوانی) می تواند این اینده قیمتی را برای شما روشن تر و دقیق تر کند

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #آموزش   #تحلیل_تکنیکال    #کندل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *