قصفها

احتراما” با عنایت به نامه شماره ۱۴۰۰۰۴۱ انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر ایران در خصوص تعیین قیمت فروش شکر تولیدی سال جاری و بر اساس بند ۳-۱۳ یکصد و بیستمین جلسه کارگروه محترم تنظیم بازار ابلاغی تحت شماره ۶۰/۲۵۳۴۲۵ مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ از سوی معاونت محترم بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار و همچنین ابلاغیه شماره ۶۰/۲۶۵۵۱۳ مورخ ۹۹/۱۱/۰۵ سرپرست محترم دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد که قیمت شکر از ابتدای سال ۱۴۰۰ بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل تعیین گردد.

بر اساس دستور العمل قیمت گذاری فوق الاشاره و با توجه به پیش بینی های صورت پذیرفته، قیمت تمام شده شکر با احتساب ۱۷% سود فعالیت طبق دستور العمل ابلاغی از بهای بازار بیشتر می باشد و با توجه به شرایط بازار، نرخ فروش متفاوت خواهد بود و آثار سود و زیان آن به طور دقیق مشخص نمی باشد.

لذا میزان و نرخ فروش محصولات تولیدی طی گزارش فعالیت ماهانه به استحضار فعالان محترم بازار سرمایه خواهد رسید.

دارو

#دارو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-148 مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۷۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شفارس

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاخير ثبت صورتجلسه افزايش سرمايه به استحضار می رساند پيرو برگزاري مجمع عمومي فوق العاده افزايش سرمايه اين شرکت در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به اطلاع مي رساند که مدارک مربوطه پس از تشکيل جلسه در زمان قانوني به اداره ثبت شرکتها ارسال گرديده است .

لذا با توجه به تعطيلات ايام نوروز و همچنين گسترش موج چهارم ويروس کويد – ۱۹ پيگير امورات ثبتي هستيم .لاکن مدارک بخاطر نواقص از طرف اداره ثبت شرکت ها به شرکت عودت گرديده است. ضمناً کليه نواقص مدارک اداره ثبت شرکت‌ها تکميل گرديده و براي بررسي و صدور ثبت آماده مي باشد. از آنجا که سامانه اداره ثبت شرکتها از اوايل ارديبهشت ماه تا کنون در قسمت افزايش سرمايه و نقل و انتقالات سهام دچار نقص فني شده و در قسمت تاييد مدارک اجازه ثبت و ارسال نمي دهد ، لازم به ذکر است که پس از مرتفع شدن اين مشکل بلافاصله اقدام به ثبت افزايش سرمايه و نتيجه از طريق سامانه کدال به استحضار خواهد رسيد . بديهي است در صورت وقوع هرگونه رويداد با اهميت ، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان افشا مي شود .

فخوز

#فخوز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ در استان خوزستان ،شهر اهواز به آدرس اهواز – کيلومتر ۱۰ جاده اهواز بندر امام خميني (ره)-شرکت فولاد خوزستان-دويست دستگاه- سالن اجتماعات برگزار میگردد

اتکای

افزایش سرمایه در #اتکای گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور حفظ و ارتقاء جايگاه شرکت در بازار بيمه اتکايي و تقويت توان مالي جهت ورود به بازار اتکايي بين المللي و همچنين رعايت الزامات قانوني براي حداقل سرمايه مورد نياز که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بوعلی

مهم برای #بوعلی ابلاغ مصوبه هیات مدیره شرکت در خصوص انتشار اوراق اختیار فروش تبعی با شرایط تعداد ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم و اعمال ضریب قیمت ۱/۲۲ برای یک سال بعد. عامل انتشار: صندوق بازارگردانی اختصاصی خلیج فارس

وپارس

#وپارس به مجمع می رود
جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران- شهرک غرب- بلوار شهيد فرحزادي – خيابان زرافشان غربي – پلاک ۴ – سالن آمفي تئاتر واقع در ساختمان مرکزي بانک پارسيان برگزار میگردد

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *