مهم برای #شبریز و #پارسان

پتروشيمي تبريز در ۱۲ماهه به سود ۱۶۱۶۰ میلیارد ریالی رسیده است کل سال قبل این عدد ۸۹۶ میلیارد ریال بود !!

#کهمدا سرمایه را ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز ۵۱ مورخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۱ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۱۵۲,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۷۲۸۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

البرز

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بيمه البرز
درصد افزایش سرمایه: ۱۴۳ درصد
محل تامین: سود انباشته و سایر اندوخته ها

بجهرم

#بجهرم در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۸۲ ریالی رسیده است.

شفاف سازی برای #کلر

با سلام و احترام به استحضار می رساند بهره برداری آزمایشی از پروژه نسل جدید تولید کلر ( الکترولایزرهایBM ) ،مطابق زمانبندی با صرف هزینه ای بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال آغاز گردیده است و در نیمه اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید. ظرفیت اسمی واحد جدید روزانه ۵۰ تن خواهد بود بدیهی است با توجه به ماهیت صنعت، تثبیت نمودن تولید عملی پس از طی مراحلی، بصورت پلکانی انجام خواهد پذیرفت.

خکاوه

احتراماً به استحضار ميرساند پيرو نامه شماره ۱۱۰۱۱۷ مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ شركت سايپا و همچنين مصوبه هيئت مديره شماره ۶۷۵ شركت سايپا ، مقرر گرديد با توجه به توافقات صورت گرفته مانده كل بدهي اين شركت به بانك پارسيان به مبلغ ۱۰٫۲۰۶ ميليارد ريال با مبلغ ۸٫۱۰۰ ميليارد ريال در قالب واگذاري ملك و واريز نقدي توسط شركت سايپا تسويه كامل و كارسازي گردد. همچنين با توجه به مصوبه فوق الذكر بدهي به شركت سايپا از محل واگذاري دارائي هاي ثابت به قيمت كارشناسي پرداخت خواهد شد. با توجه به توافق فوق الذكر تعديلات لازم در سر فصل در آمدهاي غيرعملياتي در دفاتر شناسايي و اعمال خواهد شد.

وساخت

#وساخت به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۳)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

فخوز

#فخوز فولاد شادگان از زیر مجموعه های فخوز در ۱۲ماهه به سود خالص ۳۱۳۱ میلیارد ریالی رسیده است سال قبل ۸۴۲ میلیارد ریال بود

هرمز

#هرمز در ۱۲ماهه تلفیقی حسابرسی شده ۲۰۷۹ و در سود اصلی ۲۰۸۱ ریال محقق کرده است.

مهم برای #وساپا

نقل و انتقال دارايي هاي ثابت شركت و شناسایی سود ۵۲۱ میلیارد تومانی

با توجه به عدم امکان فروش ملک ثبتی ۴۱ فرعی۳۴۲۴ اصلی واقع در بخش ۱۱ تهران (موسوم به ملک الهیه) از طریق مزایده عمومی ، مقرر گردید طی تفاهم نامه به شرکت سایپا به بهای کارشناسی هیات سه نفره شماره ۹۹/۱۰۱۷ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ به مبلغ ۶۰۰۰ میلیارد ریال با ترک تشریفات واگذار گردد و وجه معامله از طریق حساب فی مابین با شرکت سایپا تسویه شود در این راستا لازم به ذکر است که بهای تمام شده ملک مذکور در دفاتر این شرکت ۸۸۹ میلیارد ریال می باشد.

بپاس

#بپاس افزایش سرمایه میدهد
به استحضار می رساند پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰,۴۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور حفظ نسبت توانگري مطلوب شرکت و به تبع آن حفظ مجوز قبولي اتکايي ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰,۲۰۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰,۴۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور حفظ نسبت توانگري مطلوب شرکت و به تبع آن حفظ مجوز قبولي اتکايي اقدام نماید.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *