تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین روز شنبه به بالای خط مقاومت الگوی مثلث نزولی خود که هنوز تکمیل نشده است. این اتفاق باعث نقض‌شدن سناریوی نزولی این ارز دیجیتال شد؛ از همین رو می‌توان آن را یک اتفاق صعودی در نظر گرفت. خریداران از دیروز روند خرید خود را حفظ کردند و قیمت بیت کوین را به بالای ۴۰,۰۰۰ دلار رساندند.

نمودار قیمت بیت کوین

میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (SMA20) در محدوده ۳۶,۷۷۹ دلار خطی صاف را تشکیل داده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم به محدوده مثبت وارد شده است؛ این مسائل نشان‌دهنده کاهش فشار فروش در بازار است.

این احتمال وجود دارد که بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۴۴,۵۷۱ دلار رشد کند، ناحیه‌ای که احتمال به‌عنوان یک مقاومت سنگین عمل کند. در صورتی که قیمت از این مقاومت سقوط کند اما در میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه حمایت شود، می‌توان گفت که احساسات حاکم بر بازار صعودی شده است.

جهش به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA50) نشان‌دهنده تغییر روند احتمالی و صعود به ۵۱,۴۸۳ دلار خواهد بود. در صورتی که قیمت به زیر حمایت ۳۴,۶۰۰ دلار برسد، این دیدگاه صعودی اعتبارش را از دست خواهد داد. چنین نوساناتی نشان‌دهنده آن خواهند بود که معامله‌گران در رالی‌های کوچک هم اقدام به فروش می‌کنند.

  • مقاومت‌ها: ۴۴,۵۷۱ – ۵۱,۴۸۳
  • حمایت‌ها: ۳۶,۷۷۹ – ۳۴,۶۰۰

    منبع: ارز دیجیتال

    #ارز  #ارز_دیجیتال  #بیت_کوین

    تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
    کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
    ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
    خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *