بخش اول: خطوط حمایت و مقاومت

این جلسه در مورد خطوط ساده با هم صحبت می کنیم.

اول بازار را تحلیل می کنیم و ترید می کنیم. اولین چیزی که برای ما خیلی  مهم است باید بدانیم ساختار بازار به چه شکلیست ، ساختار بازار رفت و برگشتی میباشد ، این به چه منظور است؟

یعنی قیمت به کف خورده و از این به بعد یک روند صعودی دارد

ذات بازار ذات نوسانی است که ذات نوسانی برای ما خیلی مهم است …

 

 

بخش بعدی : الگوی قیمتی مثلث

 

مشاهده همه ویدئوهای حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال توسط خاطره نیکویی

 

سطوح حمایت و مقاومت یک بخش اساسی از تحلیل تکنیکال است که برای تشخیص روند و اتخاذ تصمیمات معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرند. این سطوح روندها را مورد سنجش قرار می دهند و آنها را تائید می کنند و باید توسط هر معامله گری که تحلیل تکنیکی را بکار می برد مورد استفاده قرار گیرند.

فراچارت

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #حمایت  #مقاومت   #تحلیل_تکنیکال

سطوح حمایت و مقاومت یک بخش اساسی از تحلیل تکنیکال است که برای تشخیص روند و اتخاذ تصمیمات معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرند. این سطوح روندها را مورد سنجش قرار می دهند و آنها را تائید می کنند و باید توسط هر معامله گری که تحلیل تکنیکی را بکار می برد مورد استفاده قرار گیرند. خطوط حمایت و مقاومت سطوح حمایت و مقاومت یک بخش اساسی از تحلیل تکنیکال است که برای تشخیص روند و اتخاذ تصمیمات معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرند. این سطوح روندها را مورد سنجش قرار می دهند و آنها را تائید می کنند و باید توسط هر معامله گری که تحلیل تکنیکی را بکار می برد مورد استفاده قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *