بخش سوم : رسم چنگال اندروز موثر

در این ویدئو در مورد کشیدن خطوط با هم صحبت می کنیم.  ما به اندازه تریدرهای دنیا سیستم معاملاتی متفاوت داریم. با توجه با اینکه باید بدانیم که هر فرد چقدر سرمایه دارد ، ریسک پذیر است یا نه، هدفش از کسب سود چیست، بنا براین سیستمهای معاملاتی متفاوت هستند …

 

 

بخش قبلی : الگوی قیمتی مثلث

 

بخش بعدی : فیبوناچی

 

مشاهده همه ویدئوهای حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال توسط خاطره نیکویی

 

سطوح حمایت و مقاومت یک بخش اساسی از تحلیل تکنیکال است که برای تشخیص روند و اتخاذ تصمیمات معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرند. این سطوح روندها را مورد سنجش قرار می دهند و آنها را تائید می کنند و باید توسط هر معامله گری که تحلیل تکنیکی را بکار می برد مورد استفاده قرار گیرند.

 

فراچارت

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#بورس    #آموزش   #تحلیل_تکنیکال     #چنگال_اندروز

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. چنگال اندروز برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *