تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین بار دیگر به نزدیکی مقاومتش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA20) در ۳۵,۲۵۲ دلار رسیده است. این در حالی است که تسلیم‌نشدن خریداران را می‌توان یک نشانه مثبت در نظر گرفت. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که احتمالاً کنترل فروشندگان در بازار کمتر شده باشد.

نمودار قیمت بیت کوین

اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، بیت کوین می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA50) در ۳۸,۶۰۳ دلار اوج بگیرد. این احتمال وجود دارد که در این سطح شاهد مقاومت سنگینی باشیم. با این حال، اگر این مقاومت نیز شکسته شود، می‌توان انتظار جهش تا ۴۲,۴۵۱ دلار را داشت.

به احتمال زیاد فروشندگان با قدرت از مقاومت ۴۲,۴۵۱ دلار دفاع کنند. در صورتی که قیمت از این ناحیه سقوط کند، ممکن است شاهد سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باشیم. جهش قوی از این حمایت بیانگر آن است که احساسات حاکم بر بازار مثبت شده است و شانس بیت کوین برای صعود تا ۴۲,۴۵۱ بالا می‌رود.

در طرف مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی سقوط کند، فروشندگان ممکن است قیمت را تا ناحیه حمایتی بین ۳۱,۰۰۰ تا ۲۸,۰۰۰ دلار پایین بکشند. شکسته‌شدن این حمایت می‌تواند منجر به افزایش فشار فروش و بازشدن راه برای سقوط تا ۲۰,۰۰۰ دلار شود.

  • مقاومت‌ها: ۳۵,۲۵۲ – ۳۸,۶۰۳ – ۴۲,۴۵۱
  • حمایت‌ها: ۳۱,۰۰۰ – ۲۸,۰۰۰ – ۲۰,۰۰۰

    منبع: ارز دیجیتال

    #ارز  #ارز_دیجیتال  #بیت_کوین

    تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
    کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
    ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
    خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *