مجمع سالیانه حتاید

داوود ترکمان، مدیرعامل تایدواتر در مجمع عمومی:

✅ در سال ۹۹ حدود ۷۰ درصد درآمدهای شرکت از محل فعالیت در امور بندری بوده است. سیاست شرکت در امور بندری متمرکز بر کاهش مقدار عملیات همراه با افزایش بازدهی است.

✅ در سال ۹۹ با وجود کاهش ۲ درصدی فعالیت های بندری، ۱۲۰۰ میلیارد تومان از این محل در آمد داشتیم و این در حالی است که در سال ۹۸ با میزان فعالیت ۷۲ درصدی در حوزه، ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد داشتیم.

✅ ۵۱۰ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش سرمایه خواهیم داشت که حتما تا پایان سال انجام خواهد شد. ۱۵۴ میلیارد تومان در شرکت های زیرمجموعه هم در مرحله دوم افزایش سرمایه در راه است.

✅ نگرانی هایی در مورد استمرار درآمدهای شرکت در بنادر شمالی و جنوبی کشور داشتیم که با قراردادهای جدید تا ۵ سال آینده نسبت به استمرار درآمدها نگرانی نداریم.

مدیرعامل:

✅ در سال گذشته ۷۱ درصد شرکت های تابعه تایدواتر، گزارش مقبول دریافت کردند و این در حالی است که سال ۹۸ حدود ۳۶ درصد شرکت ها گزارش مقبول دریافت کرده بودند.

✅ شرکت هایی مانند دریا گستر انزلی، لنگر نقره ای مکران و پرنیان گوهر قشم که وضعیت گزارش های آن «عدم اظهار نظر یا مشروط» اعلام شده را منحل خواهیم کرد.

✅ در سال ۹۹ مجوز های فعالیت شرکت در اثر تحریم دچار مشکل شدند و به دلیل فعالیت شرکت در منطقه ویژه اقتصادی مشمول پرداخت ۹ درصد مالیات ارزش افزوده شدیم که با احیای مجوزها تمام بدهی های مالیاتی بخشیده شد.

✅ تا سال ۹۷ هیچ وقت ساختار رقابتی مساوی با شرکت های رقیب نداشتیم اما با اصرار و پیگیری سهامدار عمده شرکت به حق خود رسید و حالا سهم مناسبی از تخلیه و بارگیری بنادر در اختیار داریم.

✅ از دو مسیر قرارداد با صندوق اختصاصی بازارگردانی سپهر وابسته به بانک صادرات و همچنین یک شرکت دیگر، ارزش سهام شرکت را از چالش بازار سرمایه در سال گذشته سربلند بیرون آوردیم.

رئیس مجمع:

✅ با خرید کامیون سهم خود را در حمل و نقل جاده ای افزایش خواهیم داد.

✅ افزایش سرمایه را تا مرداد ماه اجرایی می کنیم.

✅ در اثر حملات سایبری به بنادر کشور صورت های مالی شرکت دچار مشکل شد و انتشار برخی اطلاعات مالی شرکت های تابعه را با تاخیر مواجه کرد.

در پایان حتاید ۱۶۰۰ ریال تقسیم کرد.

همفکران

حتاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *