کحافظ

مجمع #کحافظ

مجمع عمومی فوق العاده شرکت کاشی و سرامیک حافظ به منظور بررسی افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی با حضور بیش از ۸۰ درصد سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار شد و افزایش سرمایه مورد نظر به تصویب رسید.
این افزایش سرمایه در مدت زمان یکساله و طی یک مرحله انجام خواهد شد.

بمیلا

#بمیلا گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۳۵,۴۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور گسترش فعاليت هاي شرکت و حفظ منابع مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

 

ملت

بیمه #ملت با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-018 مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۸۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰,۶۵۷,۲۱۳ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۲۷۸۰۷۲۱۳ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وسکاب

#وسکاب به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

زقیام

مجوز افزایش سرمایه ۸۸۵ درصدی #زقیام از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد .

قهکمت

مجوز افزایش سرمایه ۵۹۳ درصدی #قهکمت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و انباشته صادر شد .

بتا سهم

#کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *