وکبهمن

#وکبهمن و شناسایی سود به استحضار می رساند این شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ اقدام به فروش تعداد ۵۲،۰۰۰،۰۰۰ سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به قیمت کل ۱،۰۲۱،۸۳۵ میلیون ريال نموده که از این محل مبلغ ۹۲۸،۳۴۶ میلیون ريال سود شناسایی شده و کل مبلغ حاصل از فروش، در سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی سرمایه گذاری خواهد شد.

شخارک

شفاف سازی در #شخارک از ادامه روند تولید
به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزي درمجتمع پتروشيمي خارک به استحضار می رساند ساعت ۲:۰۰بامداد امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ مخزن کوچک روزانه نفتا دچار آتش سوزي گرديد که با عکس العمل سريع و به موقع پرسنل آتش نشاني در مرحله اول آتش مهار و از انتقال آن به ساير مخازن جلوگيري بعمل آمد و از ساعت ۴:۰۰بامداد آتش به طور کامل مهار و بلافاصله عمليات تخليه و انتقال موجودي مخزن به مخزن ديگر آغاز و حدود ساعت۶:۰۰بامداد خاتمه يافت .شايان ذکر است کليه واحد ها بصورت نرمال در سرويس و هيچ گونه وقفه اي در امر توليدات مجتمع پتروشيمي خارک بوجود نيامده است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

البرز

قرارداد بیمه #البرز با کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور انجام خدمات بیمه ای

غپونه

با توجه به مصوبه هیئت مدیره متوسط نرخ فروش هر کیلوگرم محصولات آردی به مبلغ ۱۸۴،۸۲۴ ریال افزایش یافت.

وساخت

افزایش سرمایه ۵۷۳۳ درصدی #وساخت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سایر اندوخته ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

سهام شرکتهای بورسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *