فوکا

#فوکا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان نلسون ماندلا(آفريقا)-ابتداي بلوار آرش-پلاک ۳۸ برگزار میگردد.

دابور

#دابور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-036 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷

تاصیکو

#تاصیکو در انتهای مجمع شرکت سرمایه گذاری صدر تامین تصمیم بر تقسیم سود ۹۸ درصدی از سود قابل تقسیم معادل ۸۲۵ ریال به ازای هر سهم تصویب شد.

حفارس

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش نرخ کرايه حمل آرد در تهران و البرز به استحضار می رساند مذاکراتي در خصوص اين موضوع در دست اقدام مي باشد که تاکنون به نتيجه نهايي نرسيده است. ليکن در صورت مشخص شدن نتايج آن، مراتب از طريق کدال جهت اطلاع سهامداران منتشر مي گردد.

پترول

#پترول در پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه پترول به ازای هر سهم ۴۰تومان تقسیم شد.

های وب

#های_وب به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *