دیران

#دیران به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

دکپسول

#دکپسول در مرداد ۲۷۷ میلیارد ریال فروش داشت و به جمع فروش ۱۳۰۵ میلیارد ریالی رسیده است .

دقاضی

#دقاضی با توجه به الزامات سازمان غذا و دارو مبنی بر بهسازی و ارتقاء GMPسالن تولید انواع سرم و سالن تهیه محلول پس از دو سال فرآیند بهسازی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ شروع گردیده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ به اتمام رسیده و مجددا تولیدات سرم شرکت از سر گرفته شده است.

کدما

#کدما با توجه به بررسی های انجام شده در خصوص عدم النفع شرکت در مرحله اول افزایش سرمایه بدلیل زمانبر بودن تامین نقدینگی جهت اجرای طرحهای توسعه ای شرکت با استفاده از این روش و هزینه های مترتب آن و با عنایت به وجود راهکارهای بهتر و سریعتر حهت تأمین منابع مالی برای پروژه ها و نظر به تفویض اختیار مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ که اختیار اجرای مرحله دوم افزایش سرمایه از (۲۵۰میلیارد ریال به ۵۰۰ میلیارد ریال ) را به هیأت مدیره تفویض نموده است هیئت مدیره مقرر نمود مرحله دوم افزایش سرمایه از دستور کار خارج گردد.

بشهاب

شفاف_سازی#بشهاب
پیشنهاد محل تامین افزایش سرمایه

به استحضار می رساند هیئت مدیره این شرکت در نظر دارد با اصلاح نمودن مفاد پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در گزارش توجیهی هیئت مدیره محل تامین منابع افزایش سرمایه را علاوه بر مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران از محل سود انباشته شرکت نیز پیشنهاد نماید.

بپاس

#بپاس بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۲۰۶,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰,۴۱۲,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۸۸۲۸۱۹۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۱۳۷۷۸۱۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

فالوم

#فالوم به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ تعلیق می گردد.

سیلام

#سیلام ۶ ماهه قبل زیان ده بود در ۶ ماهه فعلی در تلفیقی ۷۴ ریال و در سود اصلی نیز همین رقم را محقق کرده است
سهم ۲۵۶ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۸۸ میلیارد ریال سود خالص دارد
البته سود درجا زده چرا که در ۳ ماهه نیز ۱۵۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و سود خالص ۹۱ میلیارد ریال است .

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *