پیزد

#پیزد پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آزادشدن صادرات بخشي از محصولات شرکتهاي توليدي تاير به استحضار می رساند به استناد نامه شماره۱۴۰۰/۵۸۲۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ انجمن صنفي صنعت تاير و پيرو تصميمات ستاد تنظيم بازار و موافقت شوراي عالي صادرات شرکتهاي توليد کننده تاير مجاز گرديدند بخشي از محصولات توليدي خود شامل ۳۰درصد از گروه تايرهاي کشاورزي و راهسازي و صنعتي و ۱۰درصد از گروه تايرهاي راديال سواري را صادر نمايند.

شرکت مجتمع صنايع لاستيک يزد توليد کننده تايرهاي گروه سواري در سنوات قبل تايرهاي گروه مذکور را به کشورهاي روماني ، قزاقستان ، عراق، افغانستان، پاکستان و سوريه صادر نموده است. لذا به استناد مجوز مذکور شرکت برنامه صادراتي خود را تدوين و جهت تحقق صادرات ، پيگير انجام مذاکرات لازم خواهد بود.

کمرجان

افزایش سرمایه در #کمرجان
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور اصلاح ساختار مالي و چلوگيري از خروج وجه نقد که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده است.

بشهاب

#بشهاب احتراما به اطلاع سهامداران گرامی میرساند با توجه به تغییر محل افزایش سرمایه مقرر گردید گزارش توجیهی جدید بر اساس نامه شرکت تهیه و اراِیه شود و مجددا برای بررسی سازمان بورس ارسال شود .

بالاس

برگزاري مزايده
شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن در نظر دارد تعدادی از ماشین آلات سبک و سنگین خود را از طریق مزایده عمومی بفروش برساند.ضمنا شرکت در رد یا قبولی تمامی پیشنهاد های واصله مخیر می باشد.

میدکو

#میدکو به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ) متوقف می گردد.

پتایر

#پتایر پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آزادشدن صادرات بخشي از توليدات شرکتهاي تايرسازي به استحضار می رساند به استناد نامه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ واصله از انجمن صنفي صنعت تاير و تصميمات ستاد تنظيم بازار و موافقت شوراي عالي صادرات شرکتهاي توليد کننده تاير ميتوانند بخشي از محصولات توليدي خود شامل ۱۰درصد از گروه تايرهاي راديال سواري و ۳۰درصد از گروه تايرهاي کشاورزي و راهسازي و صنعتي را صادر نمايند شايان ذکر است شرکت توليدي ايران تاير هر دو گروه محصول را توليد نموده و در سنوات قبل نيز به کشورهاي عراق افغانستان پاکستان و سوريه صادرات داشته است ضمناً به استناد مجوز مزبور شرکت برنامه صادراتي خود را تهيه و جهت تحقق صادرات پيگيري و مذاکرات لازم را انجام خواهد داد.

قثابت

#قثابت تصفیه و تبدیل مقدار ۱۵٫۰۰۰ تن شکر خام به شکر سفید و بسته بندی در کیسه ۵۰ کیلوگرمی

ثپردیس

#ثپردیس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-052 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۶۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

خرینگ

افزایش سرمایه ۶۴۱ درصدی #خرینگ از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

غپونه

تعداد ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ سهام شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک (سهامی عام) با نماد تبرک به ارزش خالص ۱۴۶،۱۷۲ میلیون ریال و به بهاي تمام شده ۱۹،۱۸۳ میلیون ریال به فروش رسید.

#غپونه تعداد ۲،۰۰۰،۰۰۰ سهام شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرك (سهامی عام) با نماد تبرك به ارزش خالص ۳۰،۶۸۸ میلیون ریال و به بهاي تمام شده ۳،۸۳۷ میلیون ریال به فروش رسید.

فولای

افزایش_سرمایه #فولای
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنايع فولاد آلياژي يزد
درصد افزایش سرمایه: ۱۲۴ درصد
محل تامین: سود انباشته

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *