تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

نوسانات عرضی قیمت بیت کوین در بازه‌ای بین ۴۶,۲۰۰ تا ۵۰,۵۰۰ دلار، روز یکشنبه با عبور از ۵۰,۵۰۰ به اتمام رسید. خریداران قیمت را به بالای ۵۰,۵۰۰ و محدوده ۵۱,۰۰۰ دلار رساندند که نشان از تداوم روند صعودی دارد.

نمودار قیمت بیت کوین

فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را به زیر ۵۰,۵۰۰ دلار بکشانند تا به این ترتیب خریداران تهاجمی را در تله خود گرفتار کنند. اگر آنها در انجام این کار موفق شوند، این احتمال وجود دارد که شاهد سقوط قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA20) در ۴۸,۴۷۶ دلار باشیم.

این سطح از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه در روزهای قبل شاهد احیا از این سطح بودیم. اگر بار دیگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه احیا شود، نشان‌دهنده آن است که احساسات حاکم بر بازار همچنان مثبت است. در این حالت، خریداران بار دیگر تلاش خواهند کرد روند صعودی را تداوم بخشند.

۵۵,۰۰۰ دلار اولین هدف معامله‌گران گاوی است. ۶۰,۰۰۰ دلار هم به‌عنوان مقصد بعدی در نظر گرفته می‌شود. اگر فروشندگان بتوانند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، این دیدگاه صعودی باطل می‌شود. این اتفاق می‌تواند در کوتاه‌مدت باعث برداشت سود معامله‌گران و سقوط به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA50) در ۴۳,۷۱۹ دلار شود.

  • مقاومت‌ها: ۵۵,۰۰۰ – ۶۰,۰۰۰
  • حمایت‌ها: ۵۰,۵۰۰ – ۴۸,۴۷۶ – ۴۳,۷۱۹

    منبع: ارز دیجیتال

    #ارز   #ارز_دیجیتال     #بیت_کوین

    تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
    کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
    ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
    خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *