تماوند

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-009 مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰میلیون ریال ، تعداد ۴,۷۶۰,۹۴۴,۸۷۳ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۳۹,۰۵۵,۱۲۷ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده ست.
شماره حساب بانک شعبه
۲۹۰-۸۱۰۰-۱۴۲۸۷۲۹۳-۱پاسارگادجهان کودک

شکبیر

#شکبیر در مرداد با کمی افت ۱۷۲۶۰ میلیارد ریال ، تیر با فروش جالب ۲۱۶۷۵ میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرد سهم در ۳ ماهه اول ۵۶۳۸۰ میلیارد ریال فروش داشت
جمعا ۵ ماهه ۹۵۲۳۴ میلیارد ریال فروش داشته است و مدت مشابه قبل ۳۶۳۰۷ میلیارد ریال بود.

ونیکی

#ونیکی اوراق منتشر می کند
،تامین مالی جهت خرید سهام بوده و با توجه به تعداد کلی اوراق بدهی مزبور به تعداد ۷،۰۰۰،۰۰۰ سهم ، روش عرضه در ۲ روز متوالی کاری شامل ۲ میلیون برگه سهم درروز اول و ۵ میلیون برگه سهم درروز دوم می باشد.

بکاب

#بکاب به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر با توجه به شرايط بازار و روال طبيعي عرضه و تقاضاي سهام صورت گرفته است .

 

کساپا

#کساپا  از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر ميرسد نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير با توجه به شرايط بازار و روال طبيعي عرضه و تقاضاي سهام صورت گرفته است .

حفارس

به استحضار می رساند حسب تصمیمات متخذه کارگروه استان تهران و غله منطقه(۱)، حمل کیسه های آرد از کارخانجات آرد تهران به دکاکین نانوایی به میزان ۱۰۴/۵درصد افزایش یافته است که متاثر از همیت افزایش میزان رقم هزینه حمل و تخلیه و بارگیری بالغ بر ۵۴% افزایش یافت. افزایش نرخ حمل آرد بر عملکرد شرکت از محل این شعبه معادل ۲۱۰،۵۱۲ میلیون ریال درآمد برآوردی می باشد که برآورد درآمد دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ معادل ۱،۲۲۶،۹۳۷ میلیون ریال از محل حمل آرد می باشد.

فولاژ

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق_العاده در خصوص افزایش_سرمایه شرکت فولاد آلیاژی ایران
سرمایه فعلی: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰%
مبلغ افزایش سرمایه: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
موضوع افزایش سرمایه: تامين بخشي از منابع مورد نياز جهت تکميل طرح هاي توسعه در دست اجرا ، تامين بخشي از مخارج سرمايه اي انجام شده و اصلاح ساختار مالي
تاریخ تصویب هیئت مدیره: ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

افزایش سرمایه در #کی_بی_سی

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي از طريق جلوگيري از خروج سرمايه در گردش و افزايش سودآوري که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *