گزارشات منتشر شده در کدال ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بوعلی

فوری پتروشیمی #بوعلی هم تجدیدی شد

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه به استحضار می رساند به استناد چهارصد و پنجاه و دومين (۴۵۲) جلسه هيأت مديره شرکت پتروشيمي بوعلي سينا (سهامي عام) به تاريخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ (ساعت۱۴:۰۰ ) پيشنهاد افزايش سرمايه اين شرکت از مبلغ ۳،۵۰۰ ميليارد ريال به ۱۳،۵۰۰ ميليارد ريال از محل مازاد تجديد ارزيابي سرمايه گذاريهاي بلندمدت (سرمايه گذاري در سهام شرکت پتروشيمي تندگويان) به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت مطرح و به تصويب هيأت مديره رسيد. لازم به توضيح است پس از نهايي شدن گزارش توجيهي، اطلاعات مربوطه از طريق سامانه کدال منتشر خواهد شد.

ثنوسا

شفاف سازی در #ثنوسا
متأسفانه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش کماکان در ایفاء تعهدات موضوع توافق نامه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۵در زمینه تعیین قیمت زمین و هزینه های پروانه های ساختمانی بمنظور تعیین قدرالسهم طرفین مشارکت در پروژه مجتمع چند منظوره کیش و ارائه آن به کارشناسان منتخب طرفین تعلل ورزیده و با توجه به تغییر دولت بنظر میرسد از هرگونه اتخاذ تصمیم در این رابطه خودداری و علیرغم گذشت بیش از یکسال و پیگیریهای این شرکت از انجام هرگونه تصمیم و ابلاغ آن بصورت کتبی به این شرکت خودداری می نمایند و در جلسات فی مابین از حضور مدیران میانی که تصمیم گیرنده نهایی نمی باشند استفاده می نماید.

بهرحال علیرغم عدم پایبندی مدیریت وقت سازمان منطقه آزاد کیش به مفاد توافق نامه ۱۳۹۹/۰۵/۰۵تا کنون این شرکت تلاشهای خود را مضاعف نموده و مراتب نحوه برخورد مدیران سازمان منطقه آزاد کیش را کتباً به دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کل کشور اعلام و امیدوار است در جهت احقاق حقوق شرکت و سهامداران خود به نتایج مطلوب نائل آید و هرگونه پیشرفت در این زمینه را اطلاع رسانی نماید.

شیراز

فوری برای #شیراز
افزایش سرمایه از انباشته
پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل سود انباشته به استحضار می رساند پيشنهاد مذکور در جلسه هيات مديره مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ مطرح و ضمن تاييد مقرر گرديد اقدامات لازم به منظور افزايش سرمايه به ميزان ۲۰۰ درصد توسط شرکت پتروشيمي شيراز بعمل آيد.

لوتوس

#لوتوس مجوز افزایش سرمایه ۶۷% از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد
همچنين مجمع عمومي فوق‌العاده مي‌تواند با انجام مرحلۀ دوم افزايش سرمايه از مبلغ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌مبلغ ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال از محل مطالبات حال شدۀ سهامداران و آوردۀ نقدي (مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال) موافقت و اختيار عملي نمودن آن را به‌مدت ۲ سال به هيئت‌مديره تفويض نمايد، تا هيئت‌مديرة شرکت پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملي نمودن آن اقدام نمايد.

ورنا

مجوز افزایش سرمایه ۴۷ درصدی #ورنا از محل سود انباشته صادرشد.

حتاید

مجوز افزایش سرمایه ۲۶۱ درصدی #حتاید از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته صادرشد.

دی

بانک #دی
پیرو آگهی مزایده عمومی املاک مازاد بانک دی (شرکت سهامی عام) منتشره در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۲، به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم می رساندمزایده مزبور در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ برگزار گردید و هیچ پیشنهادی بابت مزایده موصوف واصل نگردید.

غزر

#غزر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-107 مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ در استان البرز ،شهر ساوجبلاغ به آدرس جاده قديم کرج قزوين شهر چهارباغ ۲کيلومتر بعد از پمپ بنزين طاووسيه خيابان صنعت ۵ سالن اجتماعات شرکت صنعتي زرماکارون برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شیران

#شیران به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۲۵ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

#ثبهساز و قرار داد مشارکت جدید

با عنایت به بازگشایی انجام شده در مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ بر اساس نتایج به دست آمده برای ردیفهای یک ودو آگهی شریک انتخاب گردید. برای پروژه ارکیده میزان سرمایه آورده شرکت شامل زمین و عوارض و طراحی به مبلغ ۷۱۱،۱۴۸ میلیون ریال و میزان سرمایه آورده شریک به مبلغ ۶۰۳،۱۴۰ میلیون ریال میباشد در مجموع میزان کل سرمایه گذاری به مبلغ ۱،۳۱۴،۲۸۸ میلیون ریال میباشد. همچنین برای پروژه اقاقیا میزان سرمایه آورده شرکت شامل زمین و عوارض و طراحی به مبلغ ۵۸۸،۸۱۶ میلیون ریال و میزان سرمایه آورده شریک به مبلغ ۵۷۴،۸۱۵ میلیون ریال میباشد در مجموع میزان کل سرمایه گذاری به مبلغ ۱،۱۶۳،۶۳۱ میلیون ریال میباشد. با توجه به نوع مزایده که مشارکت درساخت می باشد پس از اتمام پروژه و فروش آن بهای تمام شده و درآمد حاصل از فروش و میزان سود حاصل از فروش مشخص خواهد گردید

بتا سهم

#کدال_نگر

 

کدال کدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *