شفاف_سازی#چدن

بهره برداری از کوره ذوب سازی ۸ مگاوات
پروژه خرید، نصب و راه انداری کوره ذوب سازی ۸ مگاوات ، مشتمل بر دو بوته ۲۵ تن و ۸ تن با بودجه بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به منظور افزایش ظرفیت ذوب سازی شرکت به بهره برداری رسید. شایان ذکر است پروژه مزبور از محل بودجه های سرمایه ای شرکت در سال ۱۴۰۰ تامین گردیده است. دستیابی به این مهم ، گام بزرگی درجهت تحقق اهداف تولیدی تعیین شده مطابق با چشم انداز شرکت خواهد بود.

خفولا

#خفولا مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده صاحبان سهام شرکت براساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده راُس ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ درمحل بلوارآزادگان بلوارشهيددهقان منشادي کيلومتر۲۴جاده فولادآلياژي جنب شرکت فولادآلياژي ايران برگزار گردید و به حد نصاب قانونی نرسید.

سفارس

#سفارس را باید در ۱۲ماهه بررسی کرد ولی در ۳ ماهه با سود فروش سرمایه گذاری ها و برخی مجامع به ازای هر سهم ۲۳۶ ریال محقق کرده است مشابه قبل ۴۸ ریال بود.

شفاف_سازی#دارو

دريافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات
با توجه به افزایش نرخ نهادهای تولیدی و همچنین تغییر نرخ ارز از دولتی به نیمایی برای برخی از محصولات ، قیمت محصولات (فرآورده های دارویی شامل آمپول ، قرص و قطره استریل) به طور متوسط ۱۱۹ درصد افزایش یافته است.لازم به ذکر است محصولات فوق حدود ۱۰ درصد فروش سال جاری را تشکیل می دهند.

آسیا

مهم برای #آسیا شرکت بیمه آسیا در نظر دارد مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی نوساز با کلیه امکانات به مساحت عرصه ۲۰۶۲ و زیر بنای کل حدوداً ۹۷۰۰ متر مربع در ۸ طبقه دارای تعداد ۷۳ واحد پارکینگ و ۴۳ واحد انباری مجهز به سیستم های هوشمند نوین واقع در تهران،خیابان بیست و یکم ولنجک پلاک ۸ را از طریق مزایده بفروش برساند

درازک

افزایش سرمایه #درازک
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۸۸۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور به منظور انجام مخارج سرمايه اي جهت ايجاد و خريد دارائيهاي ثابت مشهود و تامين سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است.

غبشهر

#غبشهر و افزایش ۷۶۷%
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/go

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *