شدوص

#شدوص پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ به اطلاع میرساند مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید
دستور جلسه :

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

فزرین

#فزرین پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل سود انباشته به استحضار می رساند با عنايت به مذاکرات و تصميمات متخذه در مجمع عمومي عادي ساليانه در خصوص افزايش سرمايه ،معادل ۱۹۴٫۴۰۰ ميليون ريال از سود سال ۱۳۹۹جهت پرداخت نقدي به سهامداران و الباقي به سود انباشته منتقل گرديد و مقرر شد هيات مديره ضمن بررسي و امکان سنجي سرمايه گذاري در طرح هاي جديد توسعه اي ،در صورت نياز اقدام به هدفگذاري و تدوين برنامه افزايش سرمايه از محل سود انباشته نمايد.

وملی

#وملی طبق اطلاعيه منتشره در تارنماي كدال به نشاني codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستكاري بازار / استفاده از اطلاعات نهاني در معاملات شركت گروه‌ صنعتي‌ ملي‌ (هلدينگ‌ ، نماد (وملي۱) جهت بررسي بيشتر معاملات حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ متوقف شد.

خموتور

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #خموتور از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

قثابت

پيرو شايعات منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر تغييرات در مديريت اين شرکت و همچنين توقيف برخي از اموال شرکت که در ضمانت تسهيلات بوده است به استحضار ميرساند ، تا کنون هيچ گونه تغييراتي در اعضاء هيئت مديره و همچنين مديريت شرکت به وجود نيامده است. در خصوص تسهيلات نيز اين شرکت تا اين تاريخ بالغ بر ۸۵ ميليارد ريال از تسهيلات خود را تسويه نموده است و هيچ گونه تسهيلات معوقي در سيستم بانکي کشور ندارد.

همچنين شرکت در راستاي انجام فعاليت هاي عملياتي خود نسبت به پوشش بخش عمده اي از زيان انباشته اقدام نموده که نتيجه آن در گزارش صورت هاي مالي ۱۲ ماهه منتهي به ۳۱/۰۴/۱۴۰۰ به اطلاع عموم سهامداران محترم خواهد رسيد. در ضمن ميزان پيمان هاي منعقده در بهره برداري سال جاري ۵۰ % افزايش يافته است.و از طرفي شرکت بابت اورهال کارخانه جهت بهره برداري تا کنون بالغ بر ۱۰۰ ميليارد ريال هزينه نموده است و از اين حيث در بهره برداري سال جاري هيچ گونه مشکلي نخواهد داشت.

وآذر

#وآذر و شناسایی سود ۱۵۷۶ میلیارد ریالی از محل فروش شرکت کولاک شرق (سهامی عام) و با توضیح این که دلیل این واگذاری تبدیل سرمایه گذاری های بلند مدت غیر مولد به دارائی های مولد و ارزش آفرین

شفاف سازی در #بفجر

حسب پیگیریهای مستمر بعمل آمده از مجموعه وزارت نیرو ( شرکتهای مدیریت شبکه برق ایران و توانیر) جهت وصول مطالبات شرکت فجر انرژی خلیج فارس از شرکت مدیریت شبکه برق ایران که در راستای اجرای تکالیف مجمع عمومی سالیانه سنوات اخیر بوده است، قسمتی از مطالبات مورد اشاره به تعداد ۴،۰۸۹،۳۴۰ ورقه گواهی اسناد خزانه اسلامی یک میلیون ریالی جمعاً به مبلغ ۴،۰۸۹،۳۴۰ ( چهار میلیون و هشتاد و نه هزار و سیصد و چهل ) میلیون ریال با نماد اخزا ۹۱۷ ( بند قانونی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ ) به تاریخ سررسید ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ از شرکت مدیریت شبکه برق ایران دریافت گردید.

ثبهساز

#ثبهساز ۲۸۰ میلیارد ریال دارایی فروخت .
شرکت بهساز کاشانه تهران طی انتشار آگهی مزایده واحد مسکونی پروژه های اینانلو و لادن را طی یک نوبت در روزنامه کثیرالانتشار از طریق مزایده در مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ به چاپ رسانید. تعدادکل ردیف های عرضه شده در مزایده لادن ۲ ردیف و در مزایده اینانلو ۳ ردیف درج گردید و بازگشایی پاکات در مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ به انجام رسید.

بتا سهم

#کدال_نگر

مجمع عمومی فوق‌العاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *