وغدیر

#وغدیر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۷۹۰۵۶۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱۸ روز را به شرکت تاکید نمود.
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱ ماه دیگر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ تمدید می گردد.

وگستر

#وگستر پیرو آگهی منتشره در روزنامه دنیای اقتصاد به شماره ۵۲۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ و دریافت پیشنهادات خرید از متقاضیان، نهایتا دو تن از آنان با پیشنهاد بالاتر نسبت به دیگران، برنده مزایده تشخیص داده شده و پس از واریز کل وجه و انجام مراحل قانونی، خودروهای مورد مزایده تحویل برندگان گردید.

مفاخر

#مفاخر گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و ايجاد امکان تامين مالي مربوط به مخارج راه اندازي خطوط توليد دو محصول کابل شبکه و دوربين هاي مداربسته که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

لابسا

#لابسا و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و حفظ سرمايه در گردش موجود و استفاده بهتر از امکانات و منابع انساني و بهبود عملکرد شرکت در جهت تحقق اهداف و اطمينان از دستردس بودن منابع و نهايتا منافع سهامداران که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

غصینو

#غصینو با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه و شرایط بازار و اثر آن بر بهای تمام شده محصولات، جدول تغییر قیمت برخی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوز از انجمن شیرینی و شکلات و رایزنی به شرح جدول پیوست اعلام می گردد.در خصوص افشای اطلاعات بااهمیت (دريافت مجوز تغيير بيش از ۱۰ درصد در نرخ هاي فروش برخي از محصولات – گروه الف) به استحضار عالی می رساند:

شرکت در مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ اقدام به اخذ مجوز افزایش نرخ در برخی از محصولات، از انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران نموده است. لیکن با عنایت به نیاز به هماهنگی با اخذ موافقت از شرکت پخش در خصوص افزایش قیمت، با توجه به احتمال موجودی محصولات با نرخ قبل در انبارها و فروشگاه ها، نهایتاً اعمال تغییر قیمت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ اجرایی گردید. لازم به ذکر است این افزایش قیمت، متاثر از تغییر بهای تمام شده محصولات در سالجاری و افزایش مواد اولیه از جمله گندم،روغن و شکر صورت پذیرفته است.

وشهر

#وشهر در ۱۲ماهه به زیان ۱۴۲۸ ریالی رسیده است که از مدت مشابه سال قبل که زیان ۴۲۶۵ ریالی بود کمتر است

بتا سهم

#کدال_نگر

 

بورس اوراق بهادار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *