تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل طی چند روز گذشته بارها از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در ۰.۸۸ دلار جهش کرده است؛ چنین حرکتی نشان‌دهنده آن است که خریداران باقدرت در حال دفاع از این حمایت هستند. خریداران حالا سعی خواهند کرد قیمت را به بالای ناحیه مقاومتی بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۱.۰۲ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA50) در ۱.۱ دلار برسانند.

نمودار قیمت ریپل

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، می‌توان گفت که بازه اصلاحی بازار به اتمام رسیده است. در این صورت احتمال جهش تا ۱.۴۱ دلار وجود دارد. انتظار می‌رود در این ناحیه مقاومت سنگینی شکل بگیرد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیبی صعودی دارد و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی است که نشان می‌دهد فروشندگان کنترل بیشتری در بازار دارند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال کاهش قیمت تا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه وجود دارد. در صورتی که این حمایت شکسته نشود، می‌توان گفت که طی چند روز پس از آن شاهد نوسانات در این بازه خواهیم بود.

اگر فروشندگان قیمت را در زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه تثبیت کنند، احتمال دارد دور تازه نوسانات قیمت ریپل آغاز شود. در این صورت راه برای سقوط تا ۰.۶۹ دلار باز می‌شود.

  • مقاومت‌ها: ۱.۰۲ – ۱.۱ – ۱.۴۱
  • حمایت‌ها: ۰.۸۸ – ۰.۶۹

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #ریپل

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *