#پاکشو در شهریور رکورد زده و ۵۹۲ میلیارد فروش داشته است

🔹 پاکشو در شهریور ماه فروش ۵۹۲ میلیارد تومانی را داشته است و جمع فروش ۶ ماهه به ۲٫۳۹۴ میلیارد تومان رسیده است. کل فروش سال مالی قبل ۳٫۶۸۰ میلیارد تومان بوده که میانگین ماهیانه ۳۰۷ میلیاردی را داشته است.

🔹 شرکت در این ماه ۲۵ هزار تن محصول تولید کرده در حالی که میانگین ماهیانه تولید سال قبل ۲۳ هزار تن و ۵ ماهه ۲۰ هزار تن بوده است. جمع تولید ۶ ماهه ۱۲۷ هزار تن شده است.

🔹 فروش گروه صنعتی پاکشو در این ماه ۲۶ هزار تن بوده و میانگین فروش ماهیانه سال قبل ۲۲٫۶ هزار تن و ۵ ماهه ۲۰ هزار تن بوده است. جمع فروش ۶ ماهه ۱۲۶ هزار تن شده است.

🔹 این شوینده در شهریور ماه هر کیلو محصول را به نرخ ۲۲٫۶۳۱ تومان فروخته که ۲۲% بالاتر از ماه گذشته است. شرکت محصولات خود را در سال جاری با نرخ ۱۸٫۹۷۹ و در سال گذشته با نرخ ۱۳٫۵۵۰ تومان فروخته است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

پاکشو در شهریور ماه فروش ۵۹۲ میلیارد تومانی را داشته است و جمع فروش ۶ ماهه به ۲٫۳۹۴ میلیارد تومان رسیده است. کل فروش سال مالی قبل ۳٫۶۸۰ میلیارد تومان بوده که میانگین ماهیانه ۳۰۷ میلیاردی را داشته است.

شرکت در این ماه ۲۵ هزار تن محصول تولید کرده در حالی که میانگین ماهیانه تولید سال قبل ۲۳ هزار تن و ۵ ماهه ۲۰ هزار تن بوده است. جمع تولید ۶ ماهه ۱۲۷ هزار تن شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *