تقریبا تمامی شرکت ها گزارش ماهانه خود را به سایت کدال ارسال کردند. حالا انتظاراتی از سود فصل تابستان در شرکت ها و صنایع مختلف پدید آمده که طبعا می تواند بر روند قیمت سهام نیز تاثرگذار باشد.

#اوره
در این صنعت #خراسان #شیراز #کرماشا #شپدیس ۵۰درصد بالاتر از بهار به طور متوسط درآمد داشتند. شیراز ۱۱۰درصد بالاتر از بهار درآمد داشته است. همچنین #خراسان در تابستان جاری نسبت به تابستان ۹۹ رشد ۲۳۳درصدی درآمد را ثبت کرده است. شیراز در بهار مقدار کمتری محصول فروخت و در تابستان جبران کرد لذا انتظار می رود بیشترین رشد سود فصلی را گزارش کند. P.e ttm شیراز ۲٫۵واحد، خراسان و کرمانشاه ۲واحد و شپدیس حدود ۱واحد با آمدن گزارش تابستان، تقویت می شود.

#متانول
در متانولی ها #زاگرس #شفن #شخارک حضور دارند. شخارک نسبت به بهار ۳۶درصد رشد درآمد دارد، شفن ۲۵درصد و زاگرس مشابه بهار است. نسبت به تابستان قبلی درآمد این سه شرکت ۱۴۱درصد رشد کرده که شخارک با ۱۸۸درصد رشد و زاگرس با ۱۱۲درصد رشد، بیشترین و کمترین هستند. به لحاظ p.e ttm زاگرس یک واحد بهبود می یابد، شخارک و شفن در سطح P.e بهار می مانند.

#پلیمر #آروماتیک #اولفین
در این گروه درآمد به طور متوسط در تابستان ۱۹درصد رشد کرده است. #شپترو با ۶۷درصد، #نوری ۴۴درصد و #آریا ۴۲درصد رشد، بیشترین ها هستند. رشد درآمد تابستان به تابستان، در شپترو ۲۷۵درصد، #شاراک ۱۴۴درصد، #بوعلی ۱۵۱درصد و میانگین گروه ۱۰۵درصد است. بهترین تقویت P.e ttm را شپترو خواهد داشت. پس ازان #شجم #شاراک #شگویا #شغدیر #شبصیر P.e خود را تقویت می کنند که که از ۹٫۳ به ۸٫۱ به طور میانگین خواهد بود.

ولید هلالات

گزارش ماهانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *