گزارشات منتشر شده در کدال ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

ساربیل

#ساربیل گزارش ۳ماهه ۲۸۱ ریال سود محقق کرده بود و ۶ماهه ۱۲۱۷ریال بوده و ۹ماهه ۱۹۵۰ ریال
سهم ۳ ماهه ۱۳۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۳۴ میلیارد ریال سود خالص دارد
۶ماهه سود عملیاتی ۶۳۷ و سود خالص ۵۸۴ میلیارد ریال است .
در ۹ماهه سود عملیاتی ۱۰۷۶ و سود خالص ۹۳۶ میلیارد ریال شده است

سمایه

به استحضار می رساند بانک مرکزي ج.ا.ا به عنوان ناظر فعاليت بانک ها، در راستاي احياي بانک سرمايه، اين بانک را مکلف به تهيه گزارش طرح توجيهي افزايش سرمايه از مبلغ ۴٫۰۰۰ ميليارد ريال به ۱۰۴٫۰۰۰ ميليارد ريال از محل آورده نقدي با سلب حق تقدم از سهامداران فعلي نموده که متعاقب آن اين بانک نسبت به تهيه طرح مزبور اقدام و براي حسابرس و بازرس قانوني محترم بانک جهت اظهار نظر ارسال نمود.

شايان ذکر است مطابق آخرين مذاکرات صورت پذيرفته به منظور تکميل فرآيند افزايش سرمايه، به دليل وجود چند محدوديت قانوني و همچنين تاکيد حسابرس و بازرس قانوني بانک مبني بر مشخص نبودن نرخ وجه التزام بانک مرکزي ج.ا.ا، اين بانک در حال پيگيري رفع موانع قانوني از طريق مراجع ذيصلاح مي باشد که به محض حصول نتيجه مراتب از طريق سامانه کدال سازمان بورس اوراق بهادار اطلاع رساني خواهد شد. لازم به توضيح مي باشد پيرو جلسه برگزار شده با مدير محترم نظارت بازار اوليه سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر گرديد بانک نسبت به بروز رساني گزارش طرح توجيهي بانک اقدام نمايد که اين موضوع در دست انجام است.

وکبهمن

#وکبهمن ۶ ماهه به سود ۲۴۹۷ ریالی رسیده است

شفاف سازی غچین

احتراماً به حضور سهامداران عزیز در خصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اطلاع داده می شود با توجه به اینکه طبق ضوابط سازمان ، کارشناس رسمی دادگستری و یا کارشناس سازمان اداره ثبت اسناد و املاک موظف می باشد نسبت به عدم وجود هر گونه محدودیت بابت نقل و انتقال زمین های مورد تجدید ارزیابی قرار گرفته اظهار نظر نماید و با توجه به اینکه سند زمین های مذکور قدیمی بوده و جهت اظهار نظر نیاز به سند تک برگی می باشد شرکت پیگیری‌های لازم را از اداره املاک آستان قدس و اداره ثبت انجام داده و پس از دریافت سند تک برگی اظهار عدم وجود هر گونه محدودیت در نقل و انتقال دریافت و پرونده تکمیل و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال گردیده است.

حفاری

#حفاری با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-200 مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۲۱۰,۸۱۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۷۸۹۱۹۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وثنو

#وثنو پیشنهادات مالی فقط در صورت ارایه فیش واریز نقدی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال قابل بررسی می باشد. (شماره حساب ۱-۹۰۹۹۰-۸۵۰-۱۱۱ ، بانک اقتصاد نوین :شعبه سعادت آباد ) ۲-پیشنهادات می بایست در پاکت در بسته ( شامل فیش واریزی و پیشنهاد مالی) تا موعد مقرر تسلیم گردد. ( توضیح اینکه نام پرداخت کننده در فیش واریزی می بایست با نام پیشنهاد دهنده یکسان باشد.) ۳-این شرکت در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار میباشد.

۴-کلیه هزینه های جانبی نظیر هزینه آگهی بر عهده برنده مزایده می باشد. ۵-از قبول پیشنهاداتی که پس از موعد مقرر تحویل شود ، مخدوش یا لاک گرفته باشد و یا با مداد تکمیل شده باشد خودداری خواهد شد. ۶-ارایه پیشنهاد قیمت به منزله پذیرش کلیه موارد فوق می باشد. و پیشنهاد دهندگان حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایند. ۷-ارایه این برگ به همراه امضاء و اثر انگشت پیشنهاد دهنده به همراه پیشنهاد قیمت الزامی بوده و پیشنهاداتی که بدون تایید این برگ واصل شود از درجه اعتبار ساقط می باشد.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

کدال  کدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *