#اخابر بازهم ملک می فروشد

شفاف_سازی
شركت در مزايده

شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر(مدیریت املاک مخابرات ایران) در نظر دارد با توجه به مصوبه هئیت مدیره شرکت، نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد خود در سراسر کشور از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

بمپنا

#بمپنا در۶ ماهه با سرمایه جدید ۲۸۶ ریال محقق کرده است . ۳ماهه ۱۰۰ریال محقق کرده است
سهم ۸۷۰ میلیادر ریال سود عملیاتی و ۷۳۳ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۶ ماهه سود عملیاتی ۲۳۳۹ و سود خالص ۲۲۱۳ میلیاردریال بود

غاذر

#غاذر در ۶ ماهه ۴۹۷ و ۳ ماهه ۱۶۴ ریال سود محقق کرده است
۳ ماهه ۳۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۶ میلیارد ریال سود خالص دارد
۶ م اهه سود عملیاتی ۸۹ و سود خالص ۷۹ میلیارد ریال است .

شفاف_سازی#پتایر

به استناد نامه شماره ۱۴۰۰/۵۸۴۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ انجمن صنفی صنعت تایر افزایش نرخ فروش محصولات به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفته است: الف/ انواع تایرهای رادیال و ون جمعاً ۳۰درصد افزایش که در مرحله اول ۲۰درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ و در مرحله دوم ۱۰درصد از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ اعمال خواهد گردید. ب/ انواع تایرهای بایاس جمعاً ۴۰درصد افزایش که در مرحله اول ۳۰درصد افزایش از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ و در مرحله دوم ۱۰درصد افزایش از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ اعمال خواهد گردید. ضمناً جهت اطلاع نرخ میانگین فروش هر کیلو محصول پس از افزایش مرحله اول در ماه های آبان و آذر ۶۸۵٫۰۰۰ ریال و پس از افزایش مرحله دوم قیمت میانگین فروش هر کیلوگرم محصول در ماههای دی ، بهمن و اسفند مبلغ ۷۴۰٫۰۰۰ ریال خواهد گردید.

وخاور

افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی #بخاور از محل آورده نقدی سهامداران ،سود انباشته و سایر اندوخته ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

شنفت

#شنفت ثبت کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-081 مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۶,۶۹۱,۱۳۴ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۱۴۱۹۱۱۳۴ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

نیرو

#نیرو سرمایه اخذ پروانه ی خرده فروشی برق درجهت خریدوفروش برق(انرژی الکتریکی) دربورس انرژی یا قراداد دو جانبه حداکثر به میزان ۲۰۰ مگاوات درساعت اعتبارپروانه تا تاریخ ۱۴۰۳/۷/۱۴ می باشد.

غچین

#غچین پیروی افشا مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸در مورد زمین زراعی ۹۲ هکتاری این شرکت واقع در اراضی طرق به استحضار می رساند با توجه به اینکه نسبت به ضریب بخش خدماتی و مسکونی با شهرداری اختلاف نظر وجود داشته لذا پیش بینی می گردد طی یک ماه آینده توافقات لازم به عمل آید.

سصوفی

#سصوفی در ۶ ماهه با عدد خوب ۱۳۹۳ ریال و ۳ ماهه ۴۵۸ ریال سود محقق کرده بود
سهم در ۳ ماهه ۵۷۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۰۳ میلیارد ریال سود خالص دارد .
در ۶ ماهه سود عملیاتی ۱۷۷۹ و سود خالص ۱۵۳۲ میلیارد ریال است

هجرت

#هجرت در ۶ ماهه ۲۰۵۷ ریال سود داشته است . در ۳ ماهه به سود ۶۸۷ ریالی رسیده است
۱۰۳۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۸۶ میلیارد ریال سود خالص داشته در ۳ ماهه
در ۶ ماهه این عدد ۲۹۸۴ میلیارد ریال بوده و سود خالص ۲۰۵۶ میلیارد ریال بوده است .

وسبحان

#وسبحان و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

شپلی

#شپلی به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ تعلیق می گردد.

پخش

#پخش با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-025 مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۴۴۹,۲۵۵,۱۷۶ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۷۴۴,۸۲۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

شفن

مجوز افزایش سرمایه ۴۱۱۰ درصدی #شفن از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد

بتا سهم

#کدال_نگر

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *