🔹 شرکت هر ماه ۳۱ هزارتن به طور متوسط آمونیاک تولید می کند. در ۷ ماهه نوسان خاصی در تولید نداشته است.

🔹 مقدار فـروش اوره داخلی شرکت در مهر ماه ۱۶ هزار تن (میانگین امسال ۱۸ هزار تن)، اوره صادراتی ۳۱ هزار تن (میانگین ۹۹ برابر ۲۳ هزار تن) و ملامین ۱٫۷۰۰ تن (۱٫۵۰۰تن میانگین سال ۹۹) گزارش شده است.

🔹 فـروش های شرکت در فصل بهار به ترتیب از فروردین ۲۳۶، ۲۷۳ و ۳۳۰ میلیارد تومان بود و در تیر ۳۴۶ و در مرداد ۲۶۴ میلیارد ثبت شده است و در شهریور هم عدد رکورد فروش تاریخ شرکت با ۶۱۷ میلیاردی را دارد و مهرماه ۵۳۴ میلیارد است

🔹 نرخ اوره صادراتی به صورت ریالی رشد ۱۰ درصدی نسبت به ماه قبل را دارد و احتمالا حدود ۴۰۵ دلار به فـروش رسیده است.

انتظارات از شرکت بالاتر بود و نرخ های فروش ۴۰۵ دلاری کمتر از انتظار بازار است. در ماه جاری انبارش محصولات را هم داشته ایم.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی   #کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *