وساپا

#وساپا و افزایش سرمایه از انباشته

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰,۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

های وب

#های_وب احتراماً به اطلاع سهامداران محترم میرساند شرکت داده گستر عصرنوین به همراه شرکت های گروه خود اقدام به تحصیل ۵۱/۰۱ درصد از سهام شرکت اطلس خودرو ایرانیان (سهامی عام) را به مبلغ ۵۱ میلیون ریال نموده است. شرکت مزبور در حوزه فن آوری اطلاعات ارائه خدمات و مشارکت می نماید.

وایرا

#وایرا دریافت مجوز فعالیت شرکت سبدگردان سورین با ۸۱ درصد مالکیت در اختیار شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران (سهامی عام)

لکما

مهم برای #لکما آگهی فروش یک قطعه زمین به مساحت ۲۰،۰۰۰ متر مربع واقع در فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی شیراز

مهم برای #ومعادن

اعلاميه پذيره نويسي عمومي سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامي عام) – سلب حق تقدم، تقديم مي گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر  #بورس    #سهام   #افزایش_سرمایه

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. سود انباشته  کدال  بورس  سهام  افزایش سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *