ثشاهد

#ثشاهد گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴,۰۰۶,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۶,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختارمالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ختوقا

مبدل خودروی پاک از زیر مجموعه های #ختوقا در ۶ ماهه به سود ۹۳۳ میلیارد ریالی رسیده است و کل سال قبل ۹۶۹ میلیارد ریال بوده است

وآیند

سازه کاران نيايش از زیر مجموعه های #وآیند در ۶ ماهه به سود ۴۵۳ میلیارد ریالی رسیده است

سجام

#سجام با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-155 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ، جلسۀ هیئت‌ مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵,۲۸۳,۸۴۴ میلیون ریال به مبلغ ۶,۶۶۸,۹۴۴ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۳۸۵,۱۰۰ میلیون ریال ، ) ، در روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ برگزار خواهد گردید.

رانفور

#رانفور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-097 مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

مهم برای #ثامید

شرکت توسعه و عمران امید تعداد محدودی از واحدهای مسکونی و تجاری خود را به صورت نقد،اقساط و یا تهاتر از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۵۶۷ میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

حفارس

#حفارس به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

فاراک

#فاراک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-050 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۴,۳۵۱,۱۷۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰,۶۳۷,۷۲۷ میلیون ریال ، تعداد ۴,۴۴۹,۹۸۹,۱۱۲ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱,۸۳۶,۵۵۸,۸۶۶ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵

انرژی

#انرژی با استحضار می رساند براساس نامه شماره ۱۲۲/۹۲۷۶۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ مدیر محترم نظارت بر بورس های سازمان بورس اوراق بهادار و در اجرای بند ۵ هفتصد و بیست و پنجمین صورتجلسه هیات مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر شده است در راستای اجرای تدریجی مصوبه مذکور در مرحله دوم، ۵ درصد دیگر از سهام بورس انرژی ایران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان بورس انرژی به دسته سایر اشخاص (نماد انرژی۳) انتقال و قابلیت معامله برای آن ها در نماد انرژی ۳ فراهم گردد.

انتقال سهم ازنهادهای مالی وفعالان به سایراشخاص

به استحضار می رساند براساس نامه شماره ۱۲۲/۹۲۷۶۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ مدیر محترم نظارت بر بورس های سازمان بورس اوراق بهادار و در اجرای بند ۵ هفتصد و بیست و پنجمین صورتجلسه هیات مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر شده است در راستای اجرای تدریجی مصوبه مذکور در مرحله دوم، ۵ درصد دیگر از سهام بورس انرژی ایران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان بورس انرژی به دسته سایر اشخاص (نماد انرژی۳) انتقال و قابلیت معامله برای آن ها در نماد انرژی ۳ فراهم گردد.

حاسا

تغييرات اساسي در قراردادهاي مهم

پیرو افزایش تعرفه های جاده ای از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ و نرخ مالکانه از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ به میزان ۲۲ درصد مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به سود عملیاتی شرکت تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ اضافه خواهد شد.

کحافظ

#کحافظ در مهر درآمدی در حد ۲ ماه قبل به ثبت رسانده است

میانگین تولید شرکت در سال های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب ۲۷۷,۲۳۷ و ۳۶۲,۵۴۶ متر مربع کاشی گزارش شد که این رقم در ۶ ماهه‌ی سال جاری به ۳۸۸,۷۴۰ مترمربع رسید. تولید مهرماه ۳۵۷,۹۷۰ مترمربع گزارش شد.

فروش در این ماه، با ۸٫۷ درصد کاهش نسبت به ماه اخیر، ۳۷۴,۸۱۱ متر مربع ثبت شد. فروش شهریور، ۴۱۰,۸۷۵ متر مربع بود و متوسط فروش ۵ ماه ابتدایی سال، ۳۶۴,۴۳۹ مترمربع گزارش شده است.

فروش شرکت در مهرماه، ۳۸٫۱ میلیارد تومان گزارش شده است. متوسط فروش ماهانه‌ی بهار و تابستان به ترتیب، ۲۷ و ۳۷ میلیارد تومان بوده است.

بیشترین نرخ فروش از ابتدای سال، در این ماه به ثبت رسیده. نرخ فروش در مهرماه، ۱۰۱,۸۷۶ تومان و در شهریور، ۹۳,۴۸۴ تومان گزارش شده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

سود انباشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *