کیسون

در حاشیه مجمع عمومی فوق العاده شرکت کیسون با محمدرضا انصاری رئیس هیات مدیره شرکت گفتگو کردیم. او با بیان اینکه برای رفع شدن یا رفع نشدن تحریم ها استراتژی دارد گفت: کیسون یک شرکت بین المللی و شناخته شده در جهان است و شانس های خوبی خواهد داشت. از آمریکای جنوبی تا آسیای میانه ما را می شناسند. در آفریقا و کشورهای خلیج فارس نیز کارهای موفقیت آمیز داشتیم و شناخته شده هستیم. قطعا دوباره به صد شرکت اول بازخواهیم گشت. فعلا به خاطر شرایط تحریم با دشواری کار می کنیم در صورت رفع تحریم ها به سال های قبل از ۹۳ بر می‌گیردیم.

انصاری در پاسخ به این سوال که در طرح ۴ میلیون مسکن چه نقشی خواهید داشت؟ گفت: ما بزرگترین شرکت خصوصی مسکن ساز کشوریم. روش صنعتی خاص کیسون را داریم که در دنیا و در پروژه های بزرگ موفق بوده است. احتمالا از این حجم بزرگی که مطرح شده بتوانیم در ساخت ۱۰۰ هزار واحد مشارکت کنیم. در حال مذاکره برای یک پروژه ۸ هزار واحدی در اراک هستیم که در مراحل نهایی است.

وی درباره برنامه شرکت برای عرضه اولیه زیر مجموعه ها در بورس افزود: فعلا برنامه ای برای عرضه اولیه نداریم ولی در نظر داریم شرکت فراسر را به نهاد مالی تبدیل کنیم و شاید بعدا آن را در بورس عرضه اولیه کنیم.

سشمال

#سشمال گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۲۹۰,۰۸۵,۴۷۷,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي، تامين سرمايه در گردش و جبران مخارج انجام شده که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

#خکار و ثبت افزایش سرمایه

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-096 مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۱۶,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۱۳۷,۴۳۵ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۱۴۲۱۴۳۵ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شبریز

#شبریز درصدهاي افزايش سرمايه به ترتيب زير تغير يافت انباشته ۱۵۰ و اورده ۵۰ درصد

قجام

#قجام هم ثبت کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-95A-067 مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۱۲,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۳۸۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

دزهراوی

#دزهراوی به اطلاع سهامداران محترم شرکت داروسازی زهراوی(سهامی عام) می رساند ساختمان دفتر قبلی شرکت واقع در خیابان صابونچی تهران که به جهت ادعای مطالبات سود سهام شرکت داروسازی حکیم به مزایده گذاشته شده بود در مورخه ۱۷/۸/۱۴۰۰ از طریق اجرائیات دادگاه به شرکت وانا دارو (برنده مزایده) واگذار و سند انتقال آن صورت پذیرفت. با عنایت به عدم مشخص بودن خسارت تاخیر و تادیه مطالبات سود سهام شرکت داروسازی حکیم، آثار خالص سود و زیانی آن در این تاریخ قابل تعیین نبوده و در آینده بعد از مشخص شدن این موضوع توسط دادگاه به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *