تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین هفته گذشته به بالای الگوی پرچم رسید که نشان می‌دهد احتمال تداوم روند صعودی وجود دارد. فروشندگان پیش‌تر چند بار تلاش کردند تا بیت کوین را به داخل الگوی پرچم برسانند، ولی موفق به شکستن حمایت در میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه در ۶۱,۴۰۰ دلار نشدند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین، سولانا و اولنچ

میانگین‌های متحرک شیبی صعودی دارند و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در محدوده مثبت است که نشان می‌دهد مسیر صعود هموارتر از راه سقوط است. با توجه به اینکه خریداران در هدایت قیمت به بالای ۶۷,۰۰۰ دلار موفق بوده‌اند، احتمال افزایش شتاب صعودی وجود خواهد داشت.

۷۵,۰۰۰ دلار اولین هدف در این مسیر خواهد بود و احتمالاً به‌عنوان یک مقاومت سنگین عمل کند. در صورتی که خریداران از این مقاومت بگذرند، ممکن است شاهد تداوم روند صعودی تا هدف الگوی در ۸۹,۴۷۶.۱۲ دلار باشیم.

در سوی دیگر، اگر قیمت از مقاومت پیش رو سقوط کند، این احتمال وجود دارد که بیت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین بیاید. بسته‌شدن قیمت زیر این حمایت می‌تواند راه را برای رسیدن به میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه در ۵۵,۲۸۴ دلار باز کند.

  • مقاومت‌ها: ۷۵,۰۰۰ – ۸۹,۴۷۶.۱۲
  • حمایت‌ها: ۶۷,۰۰۰ – ۶۱,۴۰۰ – ۵۵,۲۸۴ – ۵۳,۱۱۵

          منبع: ارز دیجیتال

          #ارز   #ارز_دیجیتال     #بیت_کوین  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

          برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

           

          دیدگاهتان را بنویسید

          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *