فملی

امروز در تالار صادراتی بورس کالا، ۳۰۰۰ تن کاتد شرکت ملی صنایع مس با تقاضا و رقابت خریداران مواجه شد و نهایتا ۴٫۸۶ درصد بالاتر از نرخ پایه (به نرخ میانگین ۲۳۷ میلیون و ۵۳۴ هزار تومان) فروخته شد.

همچنین

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-153 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران ، خيابان ولي عصر (عج) – نرسيده به پارک ساعي – پلاک ۲۱۶۱- طبقه چهارم برگزار میگردد

آ س پ

شفاف سازی در #آ_س_پ انتقال و واگذاری کلیه حقوق و تعهدات شرکت آ.س.پ در پروژه مشارکتی پاسارگاد به شرکت تیراژه گستر شرق

خرینگ

#خرینگ با درخواست مجوز افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی زمین طی نامه شماره ۰۰۳/۷۹۲۱۵۸/۰۰۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ کمیته عرضه اوراق ، اداره نظارت برانتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای به دلیل موقوفی بودن زمین های شرکت واقع در مشهد و عدم ارائه اسناد مالکیت تک برگی زمین شهرک صنعتی بینالود ، موافقت نگردیده است مراتب جهت اطلاع آن سازمان و سهامداران محترم اعلام و افشا میگردد. لازم به ذکر است شرکت پیگیر رفع مشکل و اجاره ۹۹ ساله از آستان قدس رضوی برای زمین مشهد و همینطور اخذ سند تک برگی برای زمین بینالود طی هفته آتی می باشد و درصورت رفع مشکل اطلاع رسانی صورت می پذیرد.

خشرق

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي داراييها به استحضار می رساند تا کنون برنامه اي جهت افزايش سرمايه در دستور کار اين شرکت قرار نگرفته است.

#سپید و افتتاح پروژه حسن رود

با توجه به روزهای باقی مانده تا پایان سال جاری پیش بینی می شود با ۵۰ درصد از ظرفیت، تولید و فروش ۲۵۰ تن از محصولات محقق گردد و فروش شرکت به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال و سود حاصل به میزان ۲۷ میلیارد ریال افزایش یابد و همچنین پیش بینی می شود تولیدات این مجموعه تا ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی در سال اینده محقق گردد که با عنایت به شرایط بازار مبالغ بهای تمام شده و فروش در صورت های مالی سال اینده انعکاس خواهد یافت .

خودرو

#خودرو دريافت مجوز افزايش نرخ فروش محصولات شركت ايران خودرو شامل خودروهاي گروه پژو – سمند – دنا -رانا – تارا- هايما به طور ميانگين ۱۵ درصد

#ولیز و دوباره ظن !

به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ) متوقف می گردد.

#شتران توضیح داده است که :

شرکت پالايش نفت تهران در راستاي عمل به بند ز تبصره يک قانون بودجه سال۱۴۰۰ کل کشور به تحويل وکيوم باتوم به دستگاههاي اجرايي متعهد گرديده است.ما به تفاوت قیمت بورس کالا و قیمت تحویلی توسط وزارت نفت در قالب محاسبه نرخ خوراک به این شرکت پرداخت می شود تا سهامداران متضرر نگردند.

وبشهر

#وبشهر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-156 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات دفتر مديريت واقع در تهران خيابان قائم مقام فراهاني پايين تر از چهارراه مطهري کوچه ۲۴ پلاک ۸ طبقه پنجم برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

بموتو

#بموتو در ۱۲ماهه به سود ۸۵۸۳ ریالی رسیده است
در ۹ماهه ۶۴۳۹ ریال سود محقق کرده بود .
در ۹ماهه سهم ۶۰۶۱میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۳۸۱میلیارد ریال سود خالص دارد . در ۱۲ماهه به سود عملیاتی ۷۲۳۲ و سود خالص ۵۸۳۹ میلیارد ریالی رسیده است

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *