شپترو

#شپترو اخذ رای داوری در خصوص اختلاف این شرکت با شرکت بیمه پارسیان مرتبط به بیمه نامه تمام خطر اموال مربوط به حادثه آتش سوزی واحد ۶۰۰ مجتمع پتروشیمی آبادان که بر اساس رای مزبور محکومیت خوانده(شرکت بیمه پارسیان) به مبلغ ۸۱۶ میلیارد ريال بعلاوه خسارت تاخیر تادیه از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ لغایت اجرای رای و کلیه هزینه های کارشناسی و داوری به این شرکت ابلاغ شده است.

چکاوه

صنايع کاغذ سازي کاوه #چکاوه در ۶ ماهه تلفیقی ۲۵۰ ریال سود محقق کرده است در سود اصلی این عدد ۲۵۹ ریال است

#مادیرا و تغییر برنامه افزیش سرمایه

با توجه به شرایط موجود در بازار سرمایه (نوسانات شدید بازار سرمایه در جهت منفی و اثرات آن بر روی سهامداران به ویژه سهامداران خرد)، عدم توافق با شخص حقوقی مناسب به منظور تعهد پذیره نویسی سهام در این مرحله از افزایش سرمایه علیرغم مذاکرات فراوان و همچنین درخواست سهامداران خرد مبنی بر به تعویق افتادن مرحله دوم افزایش سرمایه، هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته است که با توجه به موارد فوق الذکر و به منظور حفظ حقوق سهامداران خرد، برنامه افزایش سرمایه را به تاریخی دیگر موکول نماید.

پیزد

فراور لاستيک ايساتيس از زیر مجموعه های #پیزد در ۶ ماهه به سود ۱۵۱ میلیارد ریالی رسیده است کل سود سال قبل شرکت ۱۲۸ میلیارد ریال بود

#شگل هم ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-196 مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۷۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

غدام

#غدام فروش دو قطعه زمین از محل سایر دارایی های شرکت

ختراک

#ختراک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-124 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹۱۳,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۲۶,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۱۳۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

#ختراک در ۶ماهه حسابرسی شده با سرمایه قدیم ۵۸۰ ریال سود محقق کرده است

شبریز

#شبریز به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عرضه وکيوم باتوم توليدي شرکت در خارج از بورس کالاي به استحضار می رساند اخبار منتشر شده کذب محض بوده و تمامي فروش هاي صورت پذيرفته وکيوم باتوم شرکت از طريق بورس کالاي ايران انجام ميگيرد.

سغرب

#سغرب در ۶ ماهه حسابرسی شده به سود ۱۰۳۲ ریالی رسیده است .

کباده

#کباده به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ تعلیق می گردد.

پاسا

#پاسا ۶ماهه حسابرسی شده به سود ۱۰۰۶ ریالی رسیده است

سقاین

#سقاین ۶ماهه حسابرسی شده به سود ۳۴۱۵ ریالی رسیده است

ثالوند

#ثالوند در ۱۲ماهه به سود ۷۸۰ ریالی رسیده است .

فلامی

#فلامی در ۱۲ماهه به سود ۱۳۵۰ ریالی رسیده است

وجامی

#وجامی با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-158 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر،بالاتر از پل پارک وي،خيابان فياضي،خيابان آقابزرگي تا انتها،به سمت وليعصر خيابان اکبري،بن بست يزداني،پلاک ۲،موسسه فرهنگي هنري سمر برگزار میگردد
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

#ومهان سرمایه را ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-101 مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

#ولساپا به افزایش سرمایه می رود

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-169 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کيلومتر ۹ جاده مخصوص کرج شرکت پارس خودرو – سالن سردار شهيد قاسم سليماني برگزار میگردد
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

اپرداز

قرارداد حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی #اپرداز با بانک ملت
ارسال انبوه پیامک های بانک از تمامی اپراتورهای فعال کشور

خپارس

شرکت پارس‌خودرو پروژه افزایش ظرفیت تولید در سالن بدنه را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت برای کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت تولید، پروژه‌ای را برای افزایش ظرفیت تولید سالن بدنه کوییک و ساینا اجرایی خواهد کرد. در این طرح که قرار است با استفاده از ظرفیت موجود منابع انسانی و بهینه کردن ظرفیت تولید انجام شود، تولید بدنه کوییک و ساینا در سایت شمالی پارس‌خودرو از ۲۵ دستگاه در ساعت به ۳۰ دستگاه در ساعت افزوده خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه بار اصلی افزایش تولید و بهره‌وری شرکت همواره بر دوش نیروی انسانی پارس‌خودرو است، با تصمیم مدیریت ارشد برنامه ویژه‌ای برای بهبود معیشت کارکنان در دستورکار قرار گرفته است. این طرح با استفاده از تمام ظرفیت موجود در شرکت و با تامین نیروی انسانی از شیفت‌های دیگر انجام خواهد گرفت و به این ‌ترتیب گام بلندی در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام عالی وزارت صمت مبنی بر افزایش تولید و عرضه خودرو برداشته خواهد شد.

بتا سهم

#کدال_نگر

شپترو شپترو شپترو شپترو شپترو شپترو شپترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *