بوعلی

#بوعلی احتراماً در چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیرة شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا به تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ نامه شماره ۸۹۵۷/۱۱۳-۲۶ص‌پ به تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ رئیس محترم امورمالی (ارجاعی مدیرعامل) با موضوع عدم صدور اوراق تبعی این شرکت مطرح و پس از بحث و بررسی و با توجه به قیمت سهام شرکت و روند قیمت¬ها در بازار سرمایه، مصوبه شماره ۱۶۴۵-۵-۴۴۳-۱۴۰۰ هیأت مدیره کنسل و صدور اوراق تبعی منتفی گردید.

دالبر

#دالبر در ۶ ماهه حسبرسی شده به سود ۷۰۳ ریالی رسیده است در حسابرسی نشده این عدد ۷۰۱ ریال بود

بوعلی

#بوعلی احتراماً در چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیرة شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا به تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ نامه شماره ۸۹۵۷/۱۱۳-۲۶ص‌پ به تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ رئیس محترم امورمالی (ارجاعی مدیرعامل) با موضوع عدم صدور اوراق تبعی این شرکت مطرح و پس از بحث و بررسی و با توجه به قیمت سهام شرکت و روند قیمت¬ها در بازار سرمایه، مصوبه شماره ۱۶۴۵-۵-۴۴۳-۱۴۰۰ هیأت مدیره کنسل و صدور اوراق تبعی منتفی گردید.

درهاور

#درهاور افزايش قيمت با توجه به افزايش قيمت ماده موثره و بسته بندی طبق ضمائم پيوست . لازم به ذكر مي باشد افزايش نرخ نسبت به سال قبل بطور میانگین ۵۲درصد مي باشد .

شخارک

#شخارک در ۶ ماهه حسبرسی شده به سود ۳۴۶۳ ریالی رسیده است در حسابرسی نشده هم این عدد ۳۴۶۳ ریال بود

کحافظ

#کحافظ در ۶ ماهه حسابرسی شده با سرمایه قدیم ۴۰۵ ریال سود محقق کرده است

کوثر

#کوثر در ۶ ماهه حسبرسی شده به سود ۶۸۷ ریالی رسیده است در حسابرسی نشده این عدد ۶۳۴ ریال بود و افزایش داشته است

شراز

#شراز در ۶ ماهه حسبرسی شده به سود ۱۰۵۷۰ ریالی رسیده است در حسابرسی نشده این عدد ۹۷۵۲ ریال بود

ثرود

#ثرود در ۱۲ماهه ۲۷۰ ریال سود محقق کرده است

بالبر

#بالبر در ۱۲ماهه به سود ۴۱۰ ریالی رسیده است

توریل

#توریل فروش دو واحد آپارتمان اداری واقع در تهران میدان ونک خیابان ملاصدرا

لسرما

#لسرما در ۶ ماهه ۸۵۵ ریال سود تلفیقی محقق کرده است

ولپارس

#ولپارس در ۹ ماهه به سود ۱۶۴ ریالی رسیده است

قزوین

#قزوین به مجمع دعوت کرد
جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ در استان قزوين ،شهر قزوين به آدرس کيلومتر ۲۵ جاده بوئين زهرا برگزار میگردد
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

وخارزم

شرکت توليد و توسعه ايستگاهي نيروپارسه از زیر مجموعه های #وخارزم در ۶ ماهه به سود ۴۶۹ میلیارد ریالی رسیده است که بیش ا ۲ برابر کل سود سال قبل است

تجلی

#تجلی پیرو نامه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۳، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سهم مشارکت ۹۵% و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با سهم مشارکت ۵% به عنوان برنده مزایده اعلام گردیده است.
انجام راهبری مجتمع زغالسنگ گلندرود شامل عملیات طراحی، تجهیز، آماده سازی معادن استخراج و فروش زغالسنگ به ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن زغالسنگ خام.

قثابت

#قثابت در ۳ ماهه به سود ۱۵ ریالی رسیده است

شفاف سازی در #شپدیس

پیرو اطلاعیه های شفاف سازی منتشره پیشین در خصوص نرخ فروش اوره داخلی در سامانه کدال هئیت وزیران در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۷، نرخ فروش کود اوره به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر اساس نرخ های بورس کالا را مصوب نموده است. بر اساس مصوبه مذکور قیمت فروش کود اوره در کیسه ۵۰ کیلویی درب واحد تولیدی و تحویل به شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی به مبلغ ۳۹۸،۱۲۵ ریال ابلاغ نموده است. همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است مابه التفاوت حداقل قیمت کشف شده در بورس کالا در شش ماهه گذشته با قیمت فروش شرکت های پتروشیمی به بخش کشاورزی را پس از حسابرسی یارانه ای در لوایح بودجه سنواتی پیش بینی نماید تا پس از تصویب و تخصیص اعتبار توسط وزارت جهاد و کشاورزی در اختیار شرکت های مذکور قرار گیرد. تفاوت نرخ اوره تکلیفی با نرخ های علی الحساب منظور شده در دفاتر برای مهر ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۴،۹۷۷ میلیارد ریال می باشد.

مهم برای #پاکشو

خرید ۶۵ درصد از سهام شرکت تحقیقاتی آرین گستر(سهامی خاص) از شرکت گسترش آرین گستر (سهامی خاص) به مبلغ ۱۶٫۲۵۰میلیون ریال, موضوع فعالیت شرکت مطابق اساسنامه اجرای طرح های تحقیقاتی در اندازه آزمایشگاهی نیمه صنعتی , صنعتی و همچینین تولید و فروش محصولات آرایشی , بهداشتی می باشد و از مهمترین برند های این شرکت برند vitreous , lpure می باشد .منظور از تحصیل سهام شرکت یاد شده, علاوه بر افزایش سودآوری شرکت و افزایش منافع سهامداران از طریق دریافت سود تقسیمی شرکت , گسترش سهم شرکت پاکشو در بازار محصولات آرایش و بهداشتی می باشد.

فاذر

#فاذر به استحضار می رساند درخواست ناشر برای ارایه مهلت جهت رعایت ماده ۱۹ مکرر ۱/ ۱۲ مکرر ۴ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار قرار نگرفته است، لکن به منظور بررسی در خصوص ظن تقلب یا دستکاری در اطلاعات منتشره یا صورت های مالی ناشر
تعلیق نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ادامه می یابد.

قنیشا

#قنیشا و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و جلوگيري از خروج وجه نقد و تامين سرمابه در گردش جهت خريد چغندر قند که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

خمحور

#خمحور با توجه به افزایش قیمت نهادهای تولید، قیمت محصولات شرکت در طبقه اکسل کامیون و اتوبوس به میزان ۱۵% افزایش یافته است.

بتا سهم

#کدال_نگر

بوعلی بوعلی بوعلی بوعلی بوعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *