وخاور

#وخاور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-068 مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

دامین

دریافت مجوز افزایش ۳۵ درصدی ۳۵ قلم از محصولات شركت

قمرو

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل سود به استحضار می رساند اين شرکت در حال انجام افزايش سرمايه از مبلغ ۴۰۰ ميليون ريال به مبلغ ۱۰۰۰ ميليون ريال از محل سود انباشته مي باشد . لذا به همين منظور گزارش توجيهي افزايش سرمايه توسط هيئت مديره تهيه و در حال بررسي و اظهار نظر توسط حسابرس شرکت مي باشد تا پس از اخذ اظهار نظر توسط حسابرس جهت اخذ مجوز لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام تا پس از دريافت مجوز از سوي سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به تشکيل مجمع عمومي فوق العاده اقدام گردد.

فارس

پتروشيمي خوزستان از زیر مجموعه های #فارس در ۶ماهه به سود ۳۳۸۲ میلیارد ریالی رسیده است که از کل سود سال قبل بیشتر است

فبیرا

#فبیرا ابطال مزایده ورفع توقیف پلاک ثبتی ۲/۲۲۰۸۴ و رفع توقیف موجودی حسابهای بانکی صنایع بسته بندی ایران

فولای

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاثيرات احتمالي قطعي گاز به استحضار می رساند احتراما در خصوص تاثيرات احتمالي قطعي گاز در ميزان توليدات شرکت به استحضارميرساند عمليات توليدي اين شرکت مستقل ازمصرف گاز بوده و عملکرد ماشين الات خط توليد با برق مي باشد.لذا قطعي گازتاثير مستقيم برروي توليدات اين شرکت نخواهد داشت . ليکن مشمول تاثيرات غير مستقيم احتمالي در خصوص دريافت به موقع مواد اوليه ميگردد.

افزایش سرمایه ۱۲۴ درصدی #فولای از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

حسینا

#حسینا به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۴دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت ۲ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

ومعادن

#ومعادن در ابان ۱۰۶۶ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است

حسیر

#حسیر در آبان با فروش ۱۰۳ میلیارد ریالی مواجه شده است در ۸ ماهه به عدد ۵۶۴ میلیارد ریالی رسیده است

#های_وب همچنان بالای ۲۰۰ است …

درامد تیر ۲۲۷۶ میلیارد ریال بوده است
در مرداد این عدد ۲۳۲۳ میلیارد ریال بود و شهریور هم ۲۳۳۲ میلیارد ریال
در مهر به ۲۲۰۹ میلیارد ریال رسید و ابان ۲۰۱۲ میلیارد ریال
۸ ماهه به ۱۷۲۱۹ میلیارد ریال رسید .
کل سال قبل ۱۷۱۸۵ میلیارد ریال بود .

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *